<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Corid og knapper

søndag den 23. januar 2011

Corid og knapper




Jeg elsker Cori Dantinis illustrationer, og jeg ejer endnu flere, end billedet viser. De er tilpas skæve i udtrykket til min facon. Er du også vild med dem, kan de købes lige her.
Mister Moustache findes her.

En skålfuld gule knapper skal forny en cardigan imorgen, når jeg tager hul på min sidste barselsuge. Tiden skal bruges på at færdiggøre projekter og dele ekstra mange møsser ud til Alma. Nøj hvor er tiden gået alt for hurtigt!

2 kommentarer:

Klokken 24. januar 2011 kl. 05.45 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Kære Cecilie, nyd den sidste uge!!! Jeg starter arbejde i dag....tror nok jeg er klar og Louis ligeså. Men jeg kommer styrtende efter ham kl. 14!!
Fede fede billeder. Tak for linket!
Kh. Linda

 
Klokken 24. januar 2011 kl. 18.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Åh Linda, jeg gruer for den dag. Min mand ha heldigvis 12 uger sammen med Alma, så der er lidt tid, før hun skal ud på egen hånd:)
Kh Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start