<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Mig-tid

onsdag den 12. januar 2011

Mig-tid



Tid er en mangelvare her i butikken, og når man navigerer imellem snotnæser og tandfrembrud, lærer man virkelig at sætte pris på den knebne enetid, man kan tiltuske sig.

Jeg har købt mig til tid, og jeg glæææder mig til imorgen, når Line igen slår dørene op for sy og hygge. Det er top inspirerende, og jeg kan mærke det kreative brus boble i mig, når jeg går derfra.

Bukserne syede jeg sidste gang. De mangler bare knaphuller og dertilhørende knapper, så skal de indvies. Blød tynd uld og smukke Liberty fløjl. Jeg er så tilfreds!

Elefantparaden skal blive til en rygsæk til Alma. Jeg er sikker på, at den bliver helt bedårende, og jeg glæder mig til at se det færdige resultat.

Nu skal der stryges, klippes, kantes og pakkes... Og hvem ved, måske indhentes lidt strikketid, hvis proppen ellers er til at putte:)

6 kommentarer:

Klokken 12. januar 2011 kl. 19.12 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Det ser så flot ud. godt gået! Hvor er du heldig, at du skal til syning hos Line. Jeg glæder mig til at se rygsækken, når den er færdig. Stoffet med elefanter er vildt fedt! Kh. Linda

 
Klokken 12. januar 2011 kl. 19.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Linda
Ja er det ikke fint!? Og så var det endda til halv pris. Jeg er også lykkelig for syningen. 2 måneder fik jeg i fødselsdagsgave. Det kan vist ikke toppes:)
Kh. Cecilie

 
Klokken 14. januar 2011 kl. 09.57 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Hej Cecilie

Flotte bukser du har fået lavet! Jeg går jo også hos Line, men åbenbart modsat uge af dig :-) Jeg vil da læse med her og se hvad du elelrs får lavet. Jeg skal kaste mig ud i en rygsæk næste gang.

Kh. Mette

 
Klokken 20. januar 2011 kl. 15.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Mette
Jeg har slet ikke set din kommentar. Fik du lavet en rygsæk? Det var i det fine hjerte stof, ikke?
Ih, det er så hyggeligt hos Line. Jeg går om torsdagen, så vi er vist bare hver sin dag. Det havde ellers været hyggeligt på samme hold.

Dejligt at du læser med. Det gør jeg også hos dig:)
Kh Cecilie

 
Klokken 22. januar 2011 kl. 13.48 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecilie

Er helt vild det elefant stof du har lavet rygsækken i. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at sy et sæt dukkesengetøj til min datter Almas dukke.
Så jeg høre om jeg kan være heldig at lokke ud af dig hvor du har købt det.... :0)

Venlig Hilsen
Mai-Britt

 
Klokken 23. januar 2011 kl. 10.33 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Mai-Britt
Det kan jeg godt forstå, at du er vild med, for det er også bare super fint!
Det er købt i en stofforretningen i Espergærde. Det er patchwork stof. Hvis du ikke lige er i nærheden af der, kan du godt få lov at købe min rest - der burde være nok.
Send mig en mail, hvis du er interesseret:)
*/Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start