<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Der er ugler i mosen...

onsdag den 2. februar 2011

Der er ugler i mosen...





Jeg har solgt mange af mine ugler efterhånden; både Trendsales, Amio, privat og i butikker. Jeg er smaskhamrende forelsket i modellen, og jeg har svedt over konstruktionen i flere uger, og jeg var superstolt, da den endelig var 'flyvefærdig' i januar 2010.
På det sidste billede ses en ugle i Hendes Verden August 2010... Er det ikke pudsigt!?
Opskriften på uglen kommer i løbet af foråret... Den er mit hjertebarn, så jeg skal lige give endeligt slip!
God dag til jer alle derude:)

7 kommentarer:

Klokken 2. februar 2011 kl. 14.28 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Glæder mig til opskrifte, for hold da op de er skønne.

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 15.21 , Blogger Sofie Legarth sagde ...

Dine ugler er klart de fineste ;-)
Tak for opskriften til Helge. Har linket til ham.

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 19.19 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Dine ugler ser meget mere venlige og livlige ud :-) Og så kan jeg rigtig godt lide farverne! Super flotte! KH linda

 
Klokken 2. februar 2011 kl. 21.01 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for roserne. Jeg er også selv helt vilde med dem:)

 
Klokken 4. februar 2011 kl. 15.55 , Anonymous owlicioussisters sagde ...

Hej Cecilie. Har set dem til salg på Trendsales. De er bare så fede!!
God weekend!
Julie

 
Klokken 4. februar 2011 kl. 19.45 , Blogger ditts sagde ...

Ej, ja hvor er de godt nok fine de ugler! Jeghar lige fået printet Helge og skal nu ud og købe garn. Men det ser ud til at stof og stil får leveret en ny kvalitet i d.1.marts, så overvejer lidt at vente med at købe garn dertil... med mindre at der kommer nogle gode tilbud i supermarkederne... for han kalder godt nok på at komme tilvirkeligheden. Han er bare SÅ sød. Igen tak for at du har delt så rundhåndet ud af ham :-)

 
Klokken 4. februar 2011 kl. 19.59 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Ditte
Jeg tror ikke, at du behøver at vente på den nye kvalitet, medmindre det er nogle bestemte farver, du venter på. Jeg bruger selv deres nuværende kvalitet, og jeg er meget tilfreds med den. Den er faktisk blødere end f.eks. Kvicklys bomuld. Jeg vil meget gerne se resultatet, hvis du viser det frem engang:)

Tak Julie og dejlig weekend til dig også!

Kh. Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start