<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Jeg sætter PRIS på det...

torsdag den 3. februar 2011

Jeg sætter PRIS på det...

Søde Camilla har givet mig en pris... Tusind tak for den!

Normalt hopper jeg ikke med på kædevognen, men fordi jeg nu overhovedet ikke kender afsender, føler jeg mig ekstra beæret, og så kan jeg da ikke lade være med at lege med.

At skrive 8 ting, som I ikke ved om mig, er der vist ingen ben i, men at skrive 8 ting, som I gerne vil vide om mig... Den er straks værre!

1: Jeg pjækker idag!

2: Jeg drømmer om at udgive min egen hæklebog... Den kommer en dag - vær vis på det!

3: Jeg har to sammenvoksede tæer på hver fod... Jeps! Dog er jeg hverken hurtigere eller bedre til at svømme end gennemsnittet, og jeg ville ikke teste positiv i team Danmarks dopingtest!

4: Jeg har ikke mindre end 14 kasser med garn!

5: Jeg kan ikke redegøre for halvdelen af indholdet i ovenstående kasser!

6:Jeg er (hemmelig) Buffy fan - ejer den komplette serie og ser den helst én gang årligt!

7: Jeg er postgraviditets afhængig af Mathilde kakaoskummetmælk. Under min graviditet, er jeg sikker på, at jeg har sikret pensionen for minimum tre fuldtidsmedarbejdere, og jeg fortsætter min 'gode gerning' for eftertiden!

8: Jeg har to nye hækleprojekter i tankevirksomhed, som skal omsættes til produkt og vejledning. De kommer naturligvis her, når de er klar:)

Jeg kan simpelthen ikke vælge 8 bloggere, blandt alle de nye, fine, som jeg er blevet præsenteret for i de sidste dage. Derfor vil jeg 'nøjes' med at give den videre til skønne Linda, som er en helt igennem inspirerende person.
Jeg håber, at vi mødes igen til kreatid, og i mellemtiden vil jeg nyde at læse om hendes kreationer på hendes blog!

Endnu et tak til Camilla for den fine gestus:)

2 kommentarer:

Klokken 3. februar 2011 kl. 22.52 , Blogger Camsen sagde ...

Det var så lidt ;) tak for de søde ord. Glæder mig til bogen, og synes faktisk det er lidt mærkeligt at du ikke kan svømme hurtigere... Og godt at høre at jeg ikke er den eneste voksne son ææælsker Matildes.

 
Klokken 5. februar 2011 kl. 11.10 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Tak for awarden og de søde ord Cecilie :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start