<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: RocK ON and OUT

tirsdag den 1. marts 2011

RocK ON and OUT


Jeg er nu officielt den lykkelige ejer af min helt egen rockerjakke, og den er sweeeet!
Tak til alle de søde piger for en hyggelig weekend med syning, snak og hygge...


Nu skal jeg bare beslutte mig, hvad den næste skal syes i!?









5 kommentarer:

Klokken 1. marts 2011 kl. 09.19 , Blogger Anne sagde ...

Den er godt nok lækker!!! Totalt yndlingsprint:)

 
Klokken 1. marts 2011 kl. 09.22 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Wow! Godt gået - fra aspirant til medlem på no time :-) Du er for sej! Min krop er desværre lidt mærkelig i den - må finde på noget andet til mig selv. tror jeg hopper på Caramel-kjolen!

Kh. Mette

 
Klokken 1. marts 2011 kl. 09.45 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Hvor er den bare flot!! Du er da blevet prof! Den er så flot syet...og lækkert liberty :-) Kh. Linda

 
Klokken 1. marts 2011 kl. 11.43 , Blogger `Hekla` sagde ...

Grattis, den var rå kul. Utrolig flott jakke;-)

 
Klokken 2. marts 2011 kl. 12.56 , Blogger Junette sagde ...

Den er bare rigtig rigtig laber!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start