<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Special delivery for you!

mandag den 14. marts 2011

Special delivery for you!

Jeg ELSKER bestillinger... ELSKER at konstruere... ELSKER at finish'e... ELSKER at pakke fint... og ELSKER at ligge små overraskelser i pakken.

Tanken om, at der rundt i landet ligger små lækre babyer i mit håndværk er ret så fantastisk, og jeg ville ønske, at jeg havde mere tid til at holde både hus og forretning:)

Denne gang er en sart orange cardigan på vej til Nørrebro.
Jeg håber, at den vil glæde både mor og datter!

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Klokken 14. marts 2011 kl. 22.08 , Blogger Anne sagde ...

orv hvor spændende! Kommer der billeder af den færdige sag senere?

 
Klokken 14. marts 2011 kl. 22.14 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg nåede simpelthen ikke at få taget et ordentligt billede af den, inden den røg afsted.
Jeg ærgrede mig grumt, da jeg stod på posthuset! :)

 
Klokken 15. marts 2011 kl. 09.28 , Blogger Sasia sagde ...

Hej Cecilie. Jeg har det præcis på samme måde som dig! Finish og indpakning og tanken om, at andre bliver glade for det jeg laver - så kan man da ikke få det bedre! At overraske andre, og ofte med de små ting i hverdagen, det er skønt. Hvor er det en lækker forårspakke, du har lavet! Den måtte da også gerne lande i min postkasse ;-) Jeg har ikke besøgt din blog før, men hvor er her inspirerende! Jeg kigger ind igen. K.h. Sasia

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start