<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Brug, hvad du har!

lørdag den 2. april 2011

Brug, hvad du har!

Jeg er hoppet med på Barbaras udfordring om at "Bruge hvad jeg har" hele april måned.

Dvs. at der hverken må købes kantebånd, knapper, tråd eller stof...

(godt jeg nåede at bestille fra shaukat igår!)

Jeg synes, at det er en super god reminder, for jeg er noget af en samler, og på hylderne ligger masser af lækkert, som er indkøbt til mere end bare at pynte.


Og så er det jo ikke skidt at få ryddet lidt ud, så der kan blive plads til nyt!


Skal du også være med?

Etiketter: , , , , ,

5 kommentarer:

Klokken 3. april 2011 kl. 10.03 , Blogger Kabakü sagde ...

fandt du det med de blå luftballoner hos Shaukat??? Jeg fik aldrig svaret dig på, hvor jeg havde købt det. sorry... Tror ikke jeg kan overholde denne udfordring, men det lyder meget sjovt!!! Go søndag.

 
Klokken 4. april 2011 kl. 12.40 , Blogger Velkommen til min kreative verden sagde ...

Det var en morsom ide å bruke det man har. Ja for det er ganske mye på lager etterhvert.

Jeg har en ny ide som jeg holder på med nå, så jeg kan ikke: )

Du laver mye fint. Jeg følger spent med: )

 
Klokken 4. april 2011 kl. 13.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Kat - ja jeg gjorde :) Er det torsdag, vi ses?

Gitte - jeg tror også, at den bliver svær at holde. Især når man kan surfe Ebay på mobilen mens man ligger syg. Glæder mig til at se dit færdige projekt. Det ser spændende ud!

Kh Cecilie

 
Klokken 4. april 2011 kl. 20.35 , Blogger Heidi Clara sagde ...

hihihi hvor er det en super udfordring (og en go måde, at få ryddet lidt ud eller sluttet projekter på :o) Tror jeg hopper med op udfordringen og ser, om jeg kan holde den :D

 
Klokken 5. april 2011 kl. 20.21 , Blogger Kabakü sagde ...

Jep vi ses på torsdag Cecilie!!! Godt du nåede at få de blå luft balloner med inden du gik igang med dette projekt!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start