<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Hvad blev der egentlig af Laks???

tirsdag den 19. april 2011

Hvad blev der egentlig af Laks???



Altså den der ikke helt lyserød og ikke helt orange farve, som alle os børn af 80'erne elsker at hade, og som JEG ihvertfald havde svoret, at den aldrig ville komme ind for min dør igen!?

Den er kommet snigende er den. Snigende som en ninja i snedige forklædninger som Melon, neonpink, tekno orange og koral farvet.


Tomato Tomato - den er altså stadig laksefarvet!


Jeg hylder den idag, og går fuld throttle og blander den med lilla hyacint og tulipaner. Duran Duran kører i radioen, og jeg danser rundt og skråler...


Kan I have en dejlig (80'er) dag:o)




Etiketter: ,

3 kommentarer:

Klokken 20. april 2011 kl. 08.37 , Blogger LykkeS sagde ...

Åh hvor dit indlæg fik tankerne til at flyve tilbage. Mindes med gru mine haremsbukser i netop laksefarve.. Mine grønne converse, min grønne trøje med 7up manden (hvad var det nu han hed?!) og vigtigst af alt mit meget krøllet hår... Jo jeg var meget yndig og havde da nærmest lagt det bag mig. Men hvor hyggeligt at lade tankerne flyve tilbage...
Tak for det indlæg, solen skinner og du fik smilet frem her...
Kh Lykke

 
Klokken 20. april 2011 kl. 12.23 , Blogger Cecilie sagde ...

Fido Dido var helt sikkert en helt i 80'erne. Jeg samlede Coca cola kapsler i måneder, for at få tøj med ham på...
Mon vi græmmes om 15-20 år, når vi kigger tilbage på idag?
Kh Cecilie

 
Klokken 20. april 2011 kl. 21.18 , Blogger LykkeS sagde ...

Fido dido det er rigtigt.. Jeg håber ikke at jeg græmmes om 15 år. Men mon ikke jeg igen vil se tilbage og tænke hvad skete der lige der.. Til gengæld er jeg ret sikker på at mine unger vil se på fotos og sige : mor hvad tænkte du på!!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start