<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lazy friday

fredag den 15. april 2011

Lazy friday


Jeg har ufrivilligt fri idag. Ufriviligt som i plaget af knasende og larmende mellemøresbetændelse, som niver og bider - øv det er træls!

Intet er dog så skidt, at det ikke er godt for noget, og mellem niv og bid, fejler hænderne jo ikke noget, så der er rig mulighed for at sysle dagen væk.

Jeg har fanget mig en solstråle i sofaen, og slået Pickles Lazy Daisy baby cardigan op på pindende. Jeg strikker i Pickles eget Cashmerino, og jeg er overrasket over, at det er så lækkert til prisen. Det er en fornøjelse at strikke i, og farverne er flotte.

Herhjemme er koldskålssæsonen startet for længst, og idag er den fyldt med friske jordbær, bananer og kammerjunker. Mums!


Rigtig god weekend


Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Klokken 15. april 2011 kl. 15.05 , Blogger Anne sagde ...

Mmm jordbær, kammerjunkere og koldskål står også på min indkøbsliste til weekenden :)
Den cardigan er simpelthen så sød har kigget mange gange på den. Ville ønske jeg var bedre til at strikke!!

KH og god weekend

 
Klokken 15. april 2011 kl. 15.13 , Blogger Lene sagde ...

Det ser virkelig lækkert ud Cecilie! Både koldskål og cardigan!!!! Uhmmm!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start