<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ny model søges..!

fredag den 1. april 2011

Ny model søges..!

Jeg eeeeeeelsker min lækre Coffer Bag i stilet cognacfarvet ruskind og læderkanter, men den siger lissom bare ikke rigtig forår for mig....

Måske er det fordi, jeg har fået en ting for blomster - eller måske trænger jeg bare til fornyelse - ihvertfald har jeg brugt det meste af ugen på at tegne, regne, quilte og sy....

Jeg er så tilfreds med det foreløbige resultat, og hvis du kan se bort fra gardin blomsterne, og forestille dig en lækker liberty, hanefjed eller stjerneprint, så ser det da meget lovende ud, ikke?

God weekend allesammen:)

Etiketter: , , , ,

2 kommentarer:

Klokken 1. april 2011 kl. 20.36 , Blogger Birthe sagde ...

Begge tasker er fede , jeg syntes den blomstrede er skøn :-)

 
Klokken 4. april 2011 kl. 13.02 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusind tal, og bare vent til du ser resultatet af den endelige model. Den bliver virkelig fin! :)
Skøn dag til dig!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start