<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Skønne striber

mandag den 16. maj 2011

Skønne striber

Vest til Alma barnet i lækre farver. Den har raglan strikket oppefra og ned, så den er nem at tilpasse i størrelsen.

Opskrift: fra bogen "Blød begyndelse" i str. 9-12 mdr

Garn: 1 ngl brun 4-ply wool fra Rowan og 1 ngl gammelrosa silke/uld fra Grinasco

kommentarer: Nem at strikke og tilpasse. Jeg har strikket korte ærmer istedet for lange så det blev en vest fremfor en cardigan.

Etiketter: , ,

8 kommentarer:

Klokken 16. maj 2011 kl. 16.13 , Blogger Malene sagde ...

Hvor er den fiin. Bare man havde tålmodighed til at strikke:)

 
Klokken 16. maj 2011 kl. 17.19 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Hvor er den bare flot!! Jeg har meldt mig til workshop hos Line d. 7+8 juli. Det kunne være hyggeligt, hvis du også kom :-)
Jeg tror jeg vil sy en quiltet jakke i noget lækkert Liberty. Jeg kan huske, at du havde fundet et godt og billigt sted på Ebay, men jeg kan ikke huske navnet. Kan du hjælpe mig?
Kh. Linda

 
Klokken 16. maj 2011 kl. 17.37 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Hvor er den blevet fin og nogle skønne farver

 
Klokken 16. maj 2011 kl. 21.35 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er ellers stærkt vanedannende Malene:)

Linda - prøv Katsfabrics, washablefabrics eller fellabird. De har gode priser:) Jeg har ikke besluttet mig for workshop endnu, men det kunne helt sikkert være så hyggeligt. Jeg overvejer måske et broderikursus hos Karen Marie...

Tak Hellejescika. Jeg blev også svært tilfreds med den!

 
Klokken 16. maj 2011 kl. 22.24 , Blogger Camilla sagde ...

Hvor er den fed!!! Og hvor strikker du dog fint! Det ser så flot og glat ud, og afslutningerne er så flotte!! Jeg vil se om jeg kan skaffe mig opskriften, for den er da virkelig værd at efterabe!!

 
Klokken 16. maj 2011 kl. 22.56 , Blogger Citronmoster sagde ...

Den er super sød og herlige farver :)

 
Klokken 17. maj 2011 kl. 08.35 , Blogger Cecilie sagde ...

Camilla; Der er mange fine modeller i bogen, så den er klart en investering værd!

Tak moster Citron:) Jeg tror faktisk, at vi bor i samme by eller deromkring. Det er da lidt sjovt:)

 
Klokken 17. maj 2011 kl. 10.58 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Tak Cecilie, jeg vil kigge på det :-) Jeg har tidligere været på applikeringskursus hos Karen Marie, og det kan bestemt også varmt anbefales. Hun er en skøn kvinde. Kh. Linda

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start