<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Zoologi

tirsdag den 17. maj 2011

Zoologi




















Weekenden bød på den skønneste tur i Zoo. Vi så både næsehorn i galop, en tungerækkende isbjørn og en akrobatisk brun en af slagsen. Pingvinerne vrikkede lystigt til stor glæde for Alma og gederne var meget kælne.


Jeg har altid elsket at komme i haven, men der er nu noget helt særligt over det, når man nu har en lille prop med, som oplever med alle sanser.


Det bliver ikke den sidste tur i år!

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Klokken 17. maj 2011 kl. 14.08 , Blogger Stine sagde ...

Jeg tror gerne at den slags ting er noget helt andet med små børn. Jeg kender det fra juleaften. Forrige jul var uden min niece, og hun manglede altså virkelig, stemningen var slet ikke det samme :)

 
Klokken 17. maj 2011 kl. 14.18 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er det helt sikkert. Der kommer en barnlig side frem hos en, som er lidt sværere at udleve kun med voksne. Det er skønt! Jeg glæder mig også meget til denne jul:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start