<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: a day at the beach

mandag den 6. juni 2011

a day at the beach

Sol, sommer, strand og årets første badetur.. Det var koldt og skønt!

Nu kalder pligterne efter en helt vidunderlig miniferie... Eller pligter vil jeg nu ikke kalde det - for nu venter en masse spændende bestillinger, som jeg glæder mig til at kaste mig over.

Rigtig dejlig solskinsdag til dig:)

Etiketter: , , , , ,

1 kommentarer:

Klokken 6. juni 2011 kl. 21.02 , Blogger Brinja sagde ...

Ihhh sol, sand og vand, det ser vidunderligt ud!
Nu glæder jeg mig helt vildt til min kommende pinse-ferie på samsø :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start