<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: and the winners are....

mandag den 18. juli 2011

and the winners are....



TRINE MED BLOGGEN SØHESTEN


HURRA HURRA HURRA


*!!!!!TILLYKKE!!!!*


.... Nu har den hurtige jo nok set, at jeg har skrevet winners i overskriften, og det er simpelthen fordi, jeg ikke kunne lade være med at trække to vindere mere...


Så også tillykke til... (drumroll)


Den skønne BLÅMEJSE og SARA KJÆR med bloggen NUTIDENS FILOSOFI

(håber, du bliver rask snart, så du kan se, at du har vundet)


Skyynd jer at sende mig jeres adresser, så I kan komme igang med at flage snart!!



Og til alle jer andre... TUUUSIND TAK fordi I deltog i min giveaway.

Det bliver ikke sidste gang:)


Hav en skøn aften.

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Klokken 18. juli 2011 kl. 20.47 , Blogger Unknown sagde ...

Ihh tillykke til jer alle :)

 
Klokken 18. juli 2011 kl. 22.37 , Blogger by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Tillykke til de heldige, men øv hvor er jeg bare skuffet - denne ville jeg virkelig gerne have vundet. Nu må jeg overveje om jeg måske skal et smut forbi designkartellet :-)

 
Klokken 19. juli 2011 kl. 18.08 , Blogger trinesoehest sagde ...

JUBI JUBI JUBI!!!! Hvor er jeg bare glad! Sender dig straks en mail :-)

 
Klokken 23. juli 2011 kl. 22.35 , Blogger Unknown sagde ...

Ih, er det mon mig, der har været så heldig? :)

 
Klokken 24. juli 2011 kl. 08.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er det nemlig lige præcis Mejse. skynd dig at sende mig din adresse:)
Kh Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start