<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Åh altså, den stribe!

torsdag den 25. august 2011

Åh altså, den stribe!

Jeg skal altså snart til der der med de vikle prøver!!!

...Jeg starter med en idé, og skifter mening undervejs...

Jeg plejer at slippe godt fra det,

men denne gang synes jeg, at den hvide larmer lige rigeligt

....Åh for sæ'uen da også - pille op gider jeg jo heller ikke....

- Wilma med det hvide drøn -

Etiketter: , , , ,

3 kommentarer:

Klokken 25. august 2011 kl. 20.30 , Blogger Naninja sagde ...

Jeg syntes altså at det ser godt ud med den hvide, det giver lige som de andre farver lidt liv.

 
Klokken 25. august 2011 kl. 21.39 , Blogger Camilla sagde ...

Den hvide er rigtig god, netop fordi den gør et eller andet godt og vildt ved farvesammensætningen, jeg syntes ikke du skal trævle op.

 
Klokken 26. august 2011 kl. 07.52 , Anonymous Jane sagde ...

Hej Cecilie,
Jeg må desværre give dig ret. Jeg synes osse den hvide stribe gør ondt i øjene.
Jeg HADER selv at pille op, men tror du skal gøre det, sorry.Tror du skal holde dig til de nuancer du har nederst på Wilma. Jeg skal iøvrigt selv til at starte på en Wilma og er ved at finde ud af hvordan mine striber skal være :-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start