<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Uh, baby baby vest opskrift

tirsdag den 9. august 2011

Uh, baby baby vest opskrift

På en kølig morgen er det skønt at kunne klæde sin lille prop i en lun babyvest. Den har knapper i siden og på skulder for nem af og på, og så kan den hækles på en aften eller to.

Opskriften finder du her!

God hæklelyst:)

Etiketter:

8 kommentarer:

Klokken 9. august 2011 kl. 11.30 , Blogger Citronmoster sagde ...

Lækker lille vest. Tak for opskrift :)

 
Klokken 9. august 2011 kl. 16.50 , Blogger Helle Jescika sagde ...

Den er bare for sød. Jeg vil straks gå i gang med en til en sød kollega der netop i dag har fortalt hun venter sig. Tak fordi du deler. :O)

 
Klokken 16. august 2011 kl. 08.57 , Blogger Hanne sagde ...

Hvor er den fin. Tak for opskrift.

 
Klokken 14. september 2011 kl. 19.03 , Blogger Sara Marie sagde ...

Super med en overkommeligt opskrift... Mange tak :)

 
Klokken 21. september 2011 kl. 08.36 , Blogger MusseOlsenJensen sagde ...

YEAH!!!!!!!!!!!! jeg har ledt med lyst og lygte efter en hæklet vest !!! For pokker jeg er glad nu altså, men har et problem, min søn er str 74 nu og datteren str 92, har du opskrifter i de str eller et fif til hvordan jeg omskriver opskriften? Håber jeg hører fra dig snart :-) Kæft jeg er glad for jeg faldt over din blog! :-)

 
Klokken 22. september 2011 kl. 07.34 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej MOJ
Jeg er glad for, at du kan lide den:)
Opskriften kommer i str. 0-4 år, men der går en måneds tid, før den er tilgængelig.

Jeg har planer om en vejledning til, hvordan man skaber sine egne hæklemønstre, så stay tuned:)
Det er lidt omstændigt at forklare, men med en billedserie, skal det nok blive forståeligt.

Jeg bruger vesten som eksempel, så stay tuned:)

 
Klokken 23. september 2011 kl. 00.00 , Blogger MusseOlsenJensen sagde ...

Du kan tro jeg glæder mig! Jeg har bare brugt så lang tid på at lede at jeg prøvede selv at hækle en men det gik slet ikke så opgav, så ser meget frem til din opskrift kommer!

 
Klokken 26. februar 2012 kl. 22.28 , Blogger Camilla sagde ...

Du kan se min vest lavet ud fra din opskrift her..
http://celinas-verden.blogspot.com
Kh Camilla

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start