<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Et lille Helge tip - helt uden elg!

tirsdag den 20. september 2011

Et lille Helge tip - helt uden elg!


Jeg er godt i gang med Helge... En lørdag aften uden mand satte gang i nålen...
Liiige en stribe mere...

Jeg havde glemt, hvor hyggelig han er at hækle!

Farverne blev skiftet i sidste øjeblik. Jeg er i en fase, hvor jeg trænger til ro og balance i hjemmets farver, så ind kom dueblå, offwhite og sand... og så lige en enkelt koral stribe til at bryde.

Det skal nok blive fint!

Er du kommet igang med din Helge?

....Og så lige et lille fif...

Hvis du hækler Helge til og med stribe 20, lukker af og flopper tragten ind, har du en fin lille kurv til diverse småting. Den dobbelte væg giver godt hold, så den kan rumme lidt af hvert.
Sæt et lille glas eller vase i, så har du en fin hæklet sag til vindues karmen.
Jeg skal ihvertfald have lavet et par stykker.

Hav en dejlig dag:)

Etiketter: , ,

6 kommentarer:

Klokken 20. september 2011 kl. 13.19 , Blogger Zanne sagde ...

Jeg har også planer om at skulle hækle en vase - men det bliver af Zpagetti, som forhåbentlig snart er på vej til mig, fra Holland :P

(Helge er også på min must-have liste! Bare lidt længere nede ;-) )

 
Klokken 20. september 2011 kl. 13.21 , Blogger Mor Lotte sagde ...

Nej hvor smart.... smil... jeg skal i gang når jeg kommer hjem fra arbejde.... glæder mig... :o)

 
Klokken 20. september 2011 kl. 13.29 , Blogger Finurligheden sagde ...

Jeg har faktisk lige sat mig i sofaen og er gået i gang! Hvor ser han fin ud!

 
Klokken 20. september 2011 kl. 13.58 , Anonymous Rikke sagde ...

Sikke nogle lækre farver. Er også selv kommet godt i gang med Helge... helt blå blev han dog ikke selv om det er den farve sønnike ønskede.
Super fif... må hellere afprøve det, når jeg er færdig med Helge

 
Klokken 20. september 2011 kl. 16.24 , Blogger Unknown sagde ...

helge er nemlig bare sååå fin, drengene er super glade for deres, mens moderen stadig lider at ømme håndled bare fordi jeg ikke kunne slippe den da jeg først var igang

 
Klokken 22. september 2011 kl. 08.29 , Blogger Camsen sagde ...

Jeg er også godt i gang, men men men, ikke så gennemtænkt. Man bruger altså bare meget garn, når man kun bruger en farve, så jeg må først finde mere garn, inden jeg kan komme videre.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start