<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: In a while... Crocodile!

tirsdag den 13. september 2011

In a while... Crocodile!

Jeg gør mig klar til hæklehygge i aften, og jeg glæder mig :)


Glæder mig til at hilse på alle de andre søde blogpiger...

Nogle gensyn og nogle for første gang...

Og så glæder jeg mig til en aften som Cecilie, og ikke mor, hustru og eksamensramt...

Bare mig!


Jeg tager mit nyeste overspringsprojekt med, som er et vintersjal i Crocodile stitches.

De er nemme og super effektfulde, og du kan finde alletiders vejledning lige her!


Når du har hæklet række et, gentager du bare række to igennem resten af arbejdet til ønskede størrelse. Så kan det vist ikke blive nemmere!


Brug letspundne garner og en nål, som er ½-1 mm større end anbefalet, da arbejdet bliver tæt.

Denne gang under jeg mig selv Cashmere, uhmm så blød og lækker


Rigtig god tirsdag:)


PS: Hvis du hellere vil have vejledningen på dansk, har jeg ladet mig fortælle, at du kan finde lignende opskrift i denne uges Hendes verden og hos Kvickly!

Etiketter: , , ,

10 kommentarer:

Klokken 13. september 2011 kl. 14.37 , Blogger Zanne sagde ...

Arh øv :(
Har lige gennemtrådet de links uden nogen form for held, da jeg ikke forstår de engelske termer for de forsk masker, og jeg ikke har tålmod til 1/2 times you'tube instruktion. Så vidt jeg har kunnet spotte (eller altså - IKKE spotte ☻) så er der ikke noget at hente i Kvickly's opskrifter...
Gad sørme ellers godt ku' hækle det der ♥

 
Klokken 13. september 2011 kl. 14.49 , Blogger June Rothmann sagde ...

Jeg har heller ikke tålmodighed til de eng/amerikanske termer - kan aldrig finde ud af, hvad der er hvad...er total novice på hækleområdet nemlig ;-)

Så måske man kunne være så fræk, at bede om en instruktion fra dig...?

Så bliver du altså min nye helt ;-)

K.H June - Hækle-analfabet....

 
Klokken 13. september 2011 kl. 15.11 , Blogger Anne sagde ...

Det bliver hyggeligt i aften:) Jeg er i gang med en Helge, så han ryger med i tasken!

 
Klokken 13. september 2011 kl. 15.17 , Blogger Mor Lotte sagde ...

Hvor mange stgm grupper har du i første række ? 1 eller 3 ?

 
Klokken 13. september 2011 kl. 21.24 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Sikke et flot mønster! Det må jeg prøve. Er sikker på det bliver et lækkert og lunt sjal :-)

 
Klokken 14. september 2011 kl. 08.53 , Blogger Cecilie sagde ...

Zgrubler: opskriften hos kvickly hedder hæklet sjal, den er et stykke nede på siden (det blå og hvide)

June: det er desværre ikke sådan lige til at forklare på skrift. Jeg vil anbefale videoerne. Du kan jo spole i dem, når du har fanget, hvad hun er igang med:)

Anne: Det var SÅ hyggeligt. Glæder mig meget til næste gang!!

Lotte: Jeg har 1 gruppe i første række. 4 lm og så en dobbelt stangmaske i 4 m = første gruppe.
Jeg laver dobbeltstangmasker i de grupper, der skal hækles tænder på, så bliver det ikke så tæt.

Karina: Det bliver bare så lækkert. Det kan helt sikkert anbefales - og man bliver jo bare ved, til man ikke gider mere:)

God dag til alle
kh Cecilie

 
Klokken 15. september 2011 kl. 06.43 , Blogger Finurligheden sagde ...

Ih - tak for links! Sjalet er super fint og kunne vist let blive et efterårsprojekt for mig.

 
Klokken 16. september 2011 kl. 09.12 , Blogger Mor Lotte sagde ...

Super fint... jeg er også gået i gang... :o)bruger dog opskriften fra Kvickly :o)

 
Klokken 18. september 2011 kl. 13.01 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg vil bare lige gøre opmærksom på Mor Lottes fine DIY på sjalet her...

Respekt for godt og grundigt arbejde :)

Direkte til sagerne her:

http://familiengelefffonnesbech.blogspot.com/2011/09/et-forsg-pa-en-diy.html?showComment=1316343579078#c469991764959757928

 
Klokken 19. september 2011 kl. 13.02 , Blogger Mor Lotte sagde ...

Tak for de søde ord Cecilie.... :o)

og tak for at du viste dit sjal frem her på bloggen, ellers havde jeg jo aldrig kastet mig ud i sådan et mønster :o)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start