<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Kære prop

søndag den 25. september 2011

Kære prop


Jeg ved godt, at alle mødre har det mest fantastiske barn...
... men du er altså det ægte!

Jeg har nydt to weekenders nærhed

...alene og tæt...

og jeg er fyldt med følelser af den varme slags.

Forundring, stolthed, glæde og lille smule frygt over alle de ting, som du allerede kan.
Beundring over hvor viljefast og velformuleret du er, selvom du ikke kan sige fem ord.

Det føles som om, at jeg oplever det hele baglæns,
og indimellem føler jeg mig slået helt omkuld af alt det nye,
du har lært.

Hvor er du dygtig!

Og omsorgsfuld

...når du pakker dukken tæt og putter hende i dukkevognen...
...eller når du deler dine rosiner med mig, så vi begge får lidt...
...eller når du grinende hvinende løber mine arme i møde
og begraver dit store dejlige hovede i mig...

Følelsesfontæne kalder din far mig, og det er lige netop, hvad jeg er blevet -
for du har bragt en hel ny dimension af kærlighed ind i mit liv...

... SÅ KÆRE PROP...

Når du nu om 9-10-11 år synes, at jeg er den mest åndssvage mor i hele verden

så husk

jeg elsker dig af hele mit hjerte

og at jeg netop har taget 20 bar numse billeder af dig, som jeg ikke er bleg for at ligge ud på FB, Twitter og Myspace
hvis du ikke opfører dig ordentligt;)

Etiketter: , , ,

11 kommentarer:

Klokken 25. september 2011 kl. 17.17 , Blogger Anne sagde ...

Sikke et fantastisk indlæg. Det fik smilet frem på flere måder ;)
Har forresten lige forespørgsel på noget stof, så sender en mail!!

Kh

 
Klokken 25. september 2011 kl. 17.21 , Blogger lotte sagde ...

smukt indlæg, skønt når moderkærligheden bare bobler over så man føler for at sige det hele på en gang.

 
Klokken 25. september 2011 kl. 17.59 , Blogger Birkus sagde ...

Så koselig krevet :-)

 
Klokken 25. september 2011 kl. 18.52 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Ihh får sgu lidt blanke øjne, kender godt den der følelse. Det er fantastisk. Er nu også ret vild medmdin kommentar om bar-numse- billederne. ;-)

 
Klokken 25. september 2011 kl. 19.22 , Blogger Sabrina Krighaar sagde ...

Nårh, bliver sådan helt glad inden i når jeg læser sådan et indlæg :-)

 
Klokken 25. september 2011 kl. 19.23 , Blogger LykkeS sagde ...

Hvor er det rigtigt. Bliver helt mor-bevæget.. Altså det der med øjne der gerne vil fælde en lille.. og følelser der kan flyde helt over. Ja den der man kun kender efter man er blevet MOR... Ret sikker på at de numsefotos er et godt kort at have på hånden!!!

 
Klokken 25. september 2011 kl. 19.28 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Skønt indlæg. De har på alle mulige måder krammet på os <3 de skønne unger :-)

 
Klokken 25. september 2011 kl. 22.27 , Blogger Camomilla sagde ...

Hun er da også en lækkermås, søde Cecilie! Det er så sødt :) Held og lykke med din kommende eksamen!

 
Klokken 26. september 2011 kl. 09.19 , Blogger Finurligheden sagde ...

Puh! Må lige få en tåre væk fra øjenkrogen.....

 
Klokken 26. september 2011 kl. 10.03 , Blogger trinesoehest sagde ...

Fantastiske skrevet!
Og det med bar numse billederne er sgu da en skide god ide! ;-) Haha!

 
Klokken 5. oktober 2011 kl. 21.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for alle de søde kommentarer:)

Jeg håber, at prop nyder at læse dem lige så meget, når hun bliver en vildfaren teenager!

KRAM

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start