<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Nyt...

tirsdag den 27. september 2011

Nyt...


Jeg arbejder på nye modeller til børn i størrelse 1-4 år
Det er et spændende projekt, som jeg har bagt på længe, og jeg håber, at kunne vise meget mere spændende frem i løbet af de næste måneder.

Idag er det blevet til en pigevest med snoninger og knap.

Hav en skøn dag:)

Etiketter: , ,

6 kommentarer:

Klokken 27. september 2011 kl. 15.01 , Blogger Anne sagde ...

Ihh det ser lovende ud.. Bare endnu et argument for at lære at strikke ordentligt!!

Kh

 
Klokken 27. september 2011 kl. 17.50 , Blogger Citronmoster sagde ...

Hvor er den bare sød :)

 
Klokken 27. september 2011 kl. 20.01 , Blogger lotte sagde ...

smuk vest, er så ærgelig over at jeg ikke kan strikke andet end en lang klud.

hvad tager du for en i str 2 år (lokke lokke)

 
Klokken 27. september 2011 kl. 20.41 , Blogger Cecilie sagde ...

Anne: Du siger bare til, så giver jeg gerne nogle fif:)

Citronmoster: Tak:)

Lotte: Jeg strikker den gerne op for 250 kr. Send mig en mail på hvadbiertaenker@gmail.com, hvis du er interesseret.

God aften
Kh Cecilie

 
Klokken 30. september 2011 kl. 12.16 , Blogger Lykke sagde ...

Det lyder godt nok spændende med udvikling af nye opskrifter - vesten er da et godt forvarsel, for den er super sød!

 
Klokken 11. oktober 2011 kl. 22.38 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Hvor er det bare en lækker vest Cecilie! Virkelig fin!

KH Tine

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start