<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: OMG! I killed Kenny!!

mandag den 5. september 2011

OMG! I killed Kenny!!

...Mens jeg sad og hæftede ender på Karlas kappe, fik jeg pludselig en indskydelse...

Jeg har strikket en Kenny dragt til min datter!!

Om det er farven, formen eller hætten ved jeg ikke, men jeg har hermed gjort min datter til en tegneserie figur.

Heldigvis klæder den den unge dame ganske nydeligt, og det er et skønt stykke strik her til overgangen.

Vil du også strikke en Karla med hætte, kan du finde mine ændringer her!

Du skal bruge den originale opskrift også.


Prop havde desværre alt for travlt med morgenens sysler til at stå modelstille for mor.

Hav en god dag:)

Etiketter: , , , ,

6 kommentarer:

Klokken 5. september 2011 kl. 09.44 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

EJ HVOR ER DEN KÆR!!! Det er jo helt vildt, super fine ændringer du har fået lavet. Ville da gerne have den til mig selv faktisk! Åh hvor ville jeg ønske jeg var stærkere ud i strikke-kunsten...

 
Klokken 5. september 2011 kl. 10.05 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

hihi kan godt se sammenligningen, MEN den er da bare for lækker! :-)

 
Klokken 5. september 2011 kl. 19.53 , Blogger KGaardsted sagde ...

Nej, hvor er den LÆKKER!! :D Det er helt vildt!

 
Klokken 5. september 2011 kl. 20.04 , Blogger Cecilie sagde ...

Ja den er skøn ikke!?!

Jeg skal helt sikkert lave en mig version også, når jeg finder det rigtige garn og farver...

Jeg gør mig ikke så godt i Kennyfarver:)

 
Klokken 7. september 2011 kl. 12.17 , Blogger Dorte sagde ...

Hej Cecilie.

Hvor er den blevet god, dejligt at du har arbejdet videre på min model. Hætten er rigtig fin.
Dorte :O)

 
Klokken 8. september 2011 kl. 18.00 , Blogger Marianne sagde ...

Ok, en South Park reference - så er jeg nødt til at melde mig som fast læser! :D
Hvor er det en sød kappe - og datter!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start