<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Alba Baby

mandag den 17. oktober 2011

Alba Baby


Alba cardigan er næsten færdig; trådhæftning, damp, stræk og knapper.
Få rettelser, men alt i alt er jeg godt tilfreds

Nu skal den strikkes op i blød Alpaca, så jeg kan se, hvad der fungerer bedst
(og Prop kan få fyldt op på vintertrøjer)

Lyset driller desværre lidt, men jeg lover, at den er fin!!

I aften skal der hygges med fantastiske skønne damer, glæder mig til at se jer:)

Glædelig solskinsdag

Etiketter: , , ,

7 kommentarer:

Klokken 17. oktober 2011 kl. 13.03 , Blogger Anne sagde ...

Den er vildt fin! Og skøn farvesammensætning. Glæder mig også til at se dig i aften:) Tror jeg lader Elvin blive hjemme - han er jo ret stor at slæbe rundt på!

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 13.28 , Blogger Nørkle Tøserne sagde ...

Hvor er den fantastisk... ønsker endnu engang at jeg kunne strikke... det kan godt være jeg snart skal gøre noget seriøst ved min drøm om at lære at strikke.

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 13.55 , Blogger Komadyret sagde ...

Den var kjempefin, har du designet den selv.?

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 14.00 , Blogger Cecilie sagde ...

Anne: Ja man tager ham ikke lige med i håndtasken:)

Nørkle Tøserne: Du må lære at strikke. Fantastisk afslapning til vintermånederne!

Komadyret: Ja, det er mit design. Forhåbentlig til en kommende strikkebog:)

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 18.14 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Den er superflot! :-)

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 19.11 , Blogger Handmade by GEERTSEN sagde ...

Ih, den ser fin ud! Så luftig og fiminin og flotte farver. Forarbejde til en strikkebog, skriver du.... Det lyder spændende. Det glæder jeg mig til at læse mere om:-)

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 19.41 , Blogger Citronmoster sagde ...

En sød lille cardigan :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start