<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En adventsgave til dig

søndag den 27. november 2011

En adventsgave til dig

Tak for alle de positive kommentarer på gnomerne, og velkommen til alle de nye læsere, som har fundet vej via Lytter Idyls udgave af min lille fyr.

Min adventsgave til jer er opskriften, som kan findes lige her!

Link gerne til mig, hvis du bruger min opskrift, og skriv også gerne en kommentar,
det er så hyggeligt at se, hvor forskelligt de falder ud.

Rigtig glædelig 1. søndag i Advent!

BTW will be available in English soon - promise!

Etiketter:

52 kommentarer:

Klokken 27. november 2011 kl. 12.05 , Blogger ditts sagde ...

Jubiii :-) Ih, tusind tak. Har simpelthen sådan håbet på at du ville dele din lille gnom, efter at have set den her hos dig for lang tid siden (og endnu engang efter at have set den hos Lutter Idyl).

Tusind tak!!

 
Klokken 27. november 2011 kl. 16.03 , Anonymous En kreativ verden sagde ...

Super skønne gnomer,som du har hæklet og syntes godt om dit farve valg. Jeg melder mig som fast læser på din blog:)

 
Klokken 27. november 2011 kl. 21.12 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jubi. Super fedt du deler! Men jeg kan ikke finde den... :-/

 
Klokken 27. november 2011 kl. 21.29 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Bare glem alt efter godmorgen! Har fundet den... Glæder mig til at hækle den. :-)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 00.29 , Blogger Tine / det bedste jeg ved sagde ...

Tak fordi du deler Cecilie! Dine gnom (hvad hedder de i flertal?) er bare fantastiske!

KH Tine

 
Klokken 28. november 2011 kl. 11.56 , Blogger Guro sagde ...

Tusen takk for mønster. Kom hit via Lutter Idyll Ü

 
Klokken 28. november 2011 kl. 13.45 , Blogger Pi Andrea sagde ...

Mange tusinde tak... :o)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 17.05 , Blogger Julia Runge sagde ...

Hvor er de fine! Håber det er okay jeg lægger link til opskrift op på min diy blog, juliarungediy.blogspot.com hvor jeg er igang med at samle en masse forskellige opskrifter og inspiration ;o)

 
Klokken 28. november 2011 kl. 18.21 , Blogger trinesoehest sagde ...

Den er genial!! Tak for DIY!

 
Klokken 29. november 2011 kl. 05.44 , Blogger Asli sagde ...

Yes! Hvor fedt. Tak for den :-D

 
Klokken 29. november 2011 kl. 10.24 , Blogger Cecilie sagde ...

Dejligt, at I er glade for den :)

Julia: Det er naturligvis helt iorden. Det er en fin side, du har lavet:)

Hav en dejlig dag!

 
Klokken 29. november 2011 kl. 18.09 , Anonymous Anonym sagde ...

Så så fin!!! Men - hvordan laver du skægget? og slipsen?

 
Klokken 1. december 2011 kl. 19.27 , Anonymous Anonym sagde ...

øv øv der sker ikke noget når jeg klikker på linket til opskriften :(

 
Klokken 1. december 2011 kl. 19.30 , Blogger Cecilie sagde ...

Det Var da mærkeligt, der er ikke andre, der har problemer med den.
Prøv at klikke på billedet i sidebaren, og ellers send mig en mail på silledille@gmail.com, så sender jeg den til dig:)

 
Klokken 5. december 2011 kl. 14.01 , Blogger Finurligheden sagde ...

Så har jeg også fået lavet min allerførste (men ikke sidste) gnom - skøn og nem opskrift!

http://fantelastika.blogspot.com/2011/12/en-gnom-pa-den-fantelastiske-made.html

KH Anna

 
Klokken 6. december 2011 kl. 14.14 , Anonymous Gitte Blinkilde sagde ...

Hej Cecilie. Tak for opskriften, jeg blev færdig med et par igår aftes, de er super søde. du kan se dem på min blog :)

 
Klokken 7. december 2011 kl. 15.30 , Blogger Joan sagde ...

Tusind tak for opskriften.. Jeg har lavet min til en jule-gnom. Du kan se den på min blog..:)

http://enfisienhornlygte.blogspot.com/2011/12/en-lille-jule-gnom.html

 
Klokken 11. december 2011 kl. 21.02 , Blogger Camilla sagde ...

Tusind tak for opskriften! De første 2 er færdige - se mere her:

http://tulletoesen.blogspot.com/2011/12/min-frste-gnom.html

Kh Camilla

 
Klokken 11. december 2011 kl. 21.40 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak for alle de fine kommentarer. Jeg er glad for, at I synes om opskriften, og jeg håber, at der næste adventsmønstre kan friste også.

Jeg laver et opsamlingsindlæg om alle jeres fine gnomer i næste uge, så skriv endelig her eller på mail, hvis du har lavet en gnom og vil have dit billede med.

Adventskram herfra:)

 
Klokken 11. december 2011 kl. 21.55 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg har også fået lavet en enkelt gnom indtil videre. Se mere her: http://pif-paf-puf.blogspot.com/2011/11/en-gnom-er-flyttet-ind.html

 
Klokken 8. januar 2012 kl. 14.05 , Blogger Ina sagde ...

De er jo fantastiske! Dem må jeg igang med når jeg er færdig med Elgen Helge, som er i produktion.. tak for inspirationen OG diy`erne..:)

 
Klokken 21. januar 2012 kl. 00.00 , Anonymous Anonym sagde ...

Can't wait for the pattern in English!

 
Klokken 1. februar 2012 kl. 14.26 , Blogger Klaartje Nel sagde ...

Thank you for the pattern! I made one myself and others will follow. Easy to crochet and a nice result! A picture you can find on my Facebook page Klaartje Nel and soon on my blog.

 
Klokken 9. februar 2012 kl. 11.54 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej. Jeg er bare så vild med dine gnomer og vil meget gerne i gang. Jeg har bare ingen erfaring med at hækle, men det kan vel læres. Kan se, at der er gode hæklevideoer på nettet. Det garn du hækler gnomerne i, er det meget tyndt? Kan jeg f.eks. i stedet vælge en bomuldsgarn 4/8 eller 8/8? Mange hilsner fra Mette

 
Klokken 9. februar 2012 kl. 16.04 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Mette
Du kan sagtens bruge bomuld 8/4 istedet for geilsk.
God fornøjelse med dem:)
Kh Cecilie

 
Klokken 10. februar 2012 kl. 08.21 , Anonymous Mette sagde ...

Mange tak for dit svar og rigtig god bedring. Jeg går ud fra, at du hækler med enkelt garn og ikke to tråde? God weekend. Mette

 
Klokken 13. marts 2012 kl. 11.12 , Blogger Juhlnielsen sagde ...

Hej Cecilie!
Slutter du runde af med en kædemaske og starter igen med en luftmaske (som de viser på f.eks. garnstudie). Kan nemlig ikke få det til at fungere. Forstår simpelthen ikke hvad de mener og hvilke masker jeg skal springe over og hvilke jeg skal lave kædemasker i. Jeg har forsøgt at hækle i strømegarn, men det gik ikke, så nu må jeg prøve med bomuld.

 
Klokken 13. marts 2012 kl. 19.34 , Blogger 20 timer sagde ...

Hej,
Mange tak for DIY!
Hvor høj bliver den ca?

 
Klokken 31. marts 2012 kl. 17.58 , Blogger Unknown sagde ...

er det bare mig eller er der en fejl i opskriften?? Jeg kan ikke se hvor du begynder på huen. Men det kan godt være det bare er mig, der ikke lige kan få opskriften til at hænge sammen :D

 
Klokken 3. august 2012 kl. 12.38 , Blogger 20 timer sagde ...

Jeg har ikke prøvet at hækle gnomen endnu, men jeg tror, at man starter med huen - og så hækler nedaf...

 
Klokken 10. september 2012 kl. 06.44 , Anonymous Anonym sagde ...

I love this pattern. Do you have it in English please?
Many Thanks,
Shelley.

 
Klokken 22. september 2012 kl. 17.31 , Blogger Unknown sagde ...

Hjælp, Jeg kan ikke se opskriften?? Og vil lave den NU :)

 
Klokken 23. september 2012 kl. 10.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Christina
Hvad er din mailadresse? Så kan jeg sende den til dig:)
*/Cecilie

 
Klokken 23. september 2012 kl. 17.09 , Blogger Unknown sagde ...

Hello,

I am very interested in this pattern, but I cannot find it. I can't wait to do this!!

 
Klokken 25. september 2012 kl. 15.22 , Blogger Henriette Damgaard sagde ...

Hej Cecilie!

Hvis jeg følger linket, så brokker mit virusprogram sig! Dine gnomer er så fine, at jeg må i gang med hæklenålen! Kan du evt. maile opskriften? Min emailadresse (uden mellemrummene) er: henriettedamgaard @ hotmail. com

Tak for en fin blog!

Vh Henriette

 
Klokken 30. september 2012 kl. 12.20 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej..
Kan ikke finde opskriften??
Kan du evt maile en til mig?? Sanne_toftlund@hotmail.com

Håber du kan hjælpe :)

 
Klokken 30. september 2012 kl. 23.57 , Blogger Unknown sagde ...

Did one ever come out in English? This is so adorable!

 
Klokken 9. oktober 2012 kl. 10.24 , Blogger nathalie sagde ...

Hi, your gnome is so cute. I can't find this pattern in english. Thank you so much in advance!

 
Klokken 9. oktober 2012 kl. 11.31 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej
ih dem vil jeg så gerne hækle men kan desværre ikke komme ind på opskriften vil du mail den til mig på amserup@hotmail.com

Mange tak
kram am

 
Klokken 14. oktober 2012 kl. 21.01 , Blogger Ewa sagde ...

Dina tomtar är så fina, men det går inte att ladda ner "opskriften". Jag kommer in på sidan, men det dyker bara upp en massa reklam överallt... Kan du maila mig den? Tack! queenofspadina@hotmail.com

 
Klokken 18. oktober 2012 kl. 17.57 , Blogger Fany sagde ...

Oh, I would love to make some and to put them under Xmass tree !!! Would you send me the pattern.
May I send you something in exchange ?
Thank you in advance.

 
Klokken 26. oktober 2012 kl. 23.31 , Blogger Unknown sagde ...

Hejsa,
Jeg vil også super gerne igang med at hækle dine skønne gnomer, men kommer desværre heller ikke frem til en DIY/opskrift når jeg trykker på linket...
Kan du lokkes til at smide et nyt link op eller evt. sende en mail med opskriften til nbpallesen@gmail.com??
Tusind for en skøn blog med en masse dejlig inspiration!
Nanna

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 09.17 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej Cecile...SÅ SKØNNE ting og er vild med dit univers:-) Men kan altså heller ikke komme til selve opskriften på dine fantastiske Gnomer...Vil du være sød atsende den til mig på tanteskaeg@gmail.com??? På forhånd tusind tak
Kærligst Kamilla

 
Klokken 6. november 2012 kl. 19.16 , Anonymous Anonym sagde ...

Hej,
Sikke en dejlig blog ! Jeg har ligesom flere andre desværre ikke mulighed for at komme til opskriften på dine fantastiske gnomer.. Jeg ville blive enormt glad hvis du vil sende opskriften til mig :) Min email er: josefinespile@gmail.com
Mvh. Josefine

 
Klokken 11. november 2012 kl. 16.24 , Anonymous Benedikte sagde ...

Uh, jeg sidder her og er SÅ klar til at hækle gnomer - garn og hæklenål er linet op og kaffen varm og stearinlysene tændt. Men heller ikke jeg kan komme ind på opskriften :(
Jeg håber meget du vil sende til: bsp1504@hotmail.com
På forhånd tusind tak!!

 
Klokken 11. november 2012 kl. 16.26 , Anonymous Benedikte sagde ...

Jeg fandt frem til den via din linksamling til opskrifter istedet.
SÅ kan jeg komme i gang :)

 
Klokken 6. december 2012 kl. 11.19 , Blogger Julie sagde ...

Hej Cecilie
De er bare så fine. Jeg har vist min udgave frem her http://julieskreahule.blogspot.dk/2012/12/bit-and-pieces.html

 
Klokken 22. februar 2013 kl. 14.19 , Anonymous Anonym sagde ...

Hello I am ѕo еxсitеd I found your
wеb sіte, I really founԁ yоu by aсcidеnt, while I wаs rеseаrching on
Аskjeeνе for somеthing elsе, Rеgardless I am hеre now and wοuld just liκe tο say kudos foг a
increԁіble poѕt and a all гound thrіlling
blog (I аlѕo love the themе/ԁеsign), I don’t have tіmе
to go through it all at the moment but I have ѕaved іt and
also adԁed іn yοuг RSS feeds, ѕo whеn I haѵе
time I will be bаck to reaԁ a gгеаt dеal moгe, Please ԁo keеp up the supеrb
b.

Here іs my webpаge; maintenace for hcg injections therapy

 
Klokken 8. marts 2013 kl. 18.37 , Blogger Unknown sagde ...

Love this. When will this pattern be in english?

 
Klokken 2. april 2013 kl. 20.23 , Anonymous Anonym sagde ...

Til dem der har problemer med at åbne opskriften, jeg tror man skal have installeret Dropbox på sin computer for at det virker?

 
Klokken 5. maj 2013 kl. 02.52 , Anonymous Anonym sagde ...

Heya arе using Wordpresѕ for your blog platform?
I'm new to the blog world but I'm trying to get ѕtarteԁ
and set up my oωn. Do you need any coding knowledge to make yοur oωn blog?
Any hеlp would be reallу аppreciatеd!



Also vіsit my web blog: buy hcg injections

 
Klokken 15. juni 2013 kl. 16.20 , Blogger Amber sagde ...

I would love to know when this pattern is in English.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start