<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: It's the season...

onsdag den 9. november 2011

It's the season...


Juleforberedelserne er for alvor skudt igang herhjemme, og jeg er kommet alt for sendt igang

Pakkekalender
Gaver til mor, søs, veninder, granfætre
... og ikke mindst Prop!

Pakkekalenderen er den, som tager mest tid lige nu, for der skal laves nissehuer, kaninvest til både dukke og dukkemor, smukke perlearmbånd og en lille fin dametaske.

Og jo, så skal der også lige laves et pakkekalender tæppe!
Jeg har ladet mig inspirere af søde Sofies meget meget fine applikerede tæppe lige her.

I løbet af de næste måneder sætter jeg mine strikkede og hæklede børnetøjsmønstre til salg i min Amio og Etsy shop. Modellerne kan strikkes i størrelse 1-4 år og koster 40 kr.

Det er heller ikke slut med de gratis mønstre!
I de næste dage lægger jeg opskriften på en hæklet nissehue her på bloggen

Be jolly! :)

Etiketter:

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start