<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En lun adventsgave til dig

søndag den 4. december 2011

En lun adventsgave til dig


2. søndag i advent byder på hygge herhjemme i gemakken
Vi skal nemlig absolut ingenting, og vi nyder det og hinanden i fulde drag!

Min adventsgave til dig, er opskriften på en hæklet poncho med ærmer.
Den er lun og lækker blød med masser af vidde,

...Uhmmm...



Opskriften finder du på HER!

Rigtig glædelig 2. søndag i advent

(opskriften er gennemgået for fejl, men skulle du alligevel finde nogen, så send mig gerne en mail)

Etiketter:

9 kommentarer:

Klokken 4. december 2011 kl. 12.52 , Blogger Anne sagde ...

Hvor er den bare blevet god!

 
Klokken 4. december 2011 kl. 13.15 , Blogger Julie sagde ...

Ej hvor er den lækker ;0)
Jeg må have købt noget garn.
1000 tak for ide og opskrift ;0)

 
Klokken 4. december 2011 kl. 20.36 , Anonymous Anonym sagde ...

Såååååååååååå fin - tak fordi du deler ;O)

 
Klokken 4. december 2011 kl. 21.23 , Blogger Heebaz sagde ...

Tusind tak. Den er helt vildt lækker!

 
Klokken 4. december 2011 kl. 21.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Anne: Ja ikk!? Den er endnu bedre på, men jeg har desværre forlagt mine modelmål;)

Julie: Det bliver du nødt til! Det er et hyggeligt stykke arbejde, som er forholdsvis hurtigt klaret.

Frk. Garnglad: Velbekomme :)

Heebaz: Velbekomme til dig også:)

Hav en dejlig aften!

 
Klokken 28. december 2011 kl. 17.28 , Blogger RikkeBo sagde ...

Kære Cecilie
Kom lige forbi din blog og her har jeg tænkt mig at blive...
Sikke en flot ponco, den må jeg lave.. Mon den kan hækles i ren hør??
God Onsdag Aften / RikkeBo

 
Klokken 29. december 2011 kl. 08.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Rikke
Dejligt, at du bliver hængende - velkommen til :)
Jeg tænker, at den bliver fed i hør. Den må gerne være lidt stiv i det!
God fornøjelse og giv lyd, hvis du får den lavet.

Kh Cecilie

 
Klokken 12. juli 2012 kl. 08.40 , Blogger Lapp-Lisa sagde ...

Vad er der sket med opskriften?

 
Klokken 12. juli 2012 kl. 08.53 , Blogger Cecilie sagde ...

Hej Lisa
Har du ikke adgang til den? Skriv lige, hvad problemet er, så kigger jeg på det i aften.
Mange hilsner
Cecilie

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start