<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: ... Og vinderen af Flittiglise.dks giveaway blev...

torsdag den 15. december 2011

... Og vinderen af Flittiglise.dks giveaway blev...


Sonja med bloggen bedstebess, der havde lucky nummer 22.

Stort tillykke til dig med den lækre gave!!!

Send mig dine oplysninger og en bekræftelse på, hvilket farve du gerne vil have
til hvadbiertaenker@gmail.com,
så er der snart en ekstra julegave på vej til dig:)

... Og så lige et stort tillykke til Hege, som har fødselsdag idag.
Jeg håber, at du er blevet rigtigt godt forkælet, nu du ikke vandt i denne omgang.

*******************************

Allerede imorgen har jeg fået æren af at udlodde endnu et lækkert strikkekit, og denne gang fra denne lækre hjemmeside:


Du må gerne smugkigge på deres skønne varer
(det kan muligvis komme dig til gavn;)

Hav en dejlig aften

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Klokken 16. december 2011 kl. 11.52 , Blogger hege sagde ...

Gratulerer til den heldige vinneren - og takk for lykkeønskninger;-)) Jeg fikk masse fine gaver til burdagen, så det er absolutt ikke synd på meg, nei;-))

Ha en deilig helg!

 
Klokken 16. december 2011 kl. 12.25 , Blogger Unknown sagde ...

jes jes jeg vandt, tusind tak:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start