<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Flytterod

mandag den 23. januar 2012

Flytterod

Vi flytter rundt på props værelse og vores soveværelse, så hele hjemmet har ligget i ruiner i de sidste dage. Det lysner dog forude, og jeg glæder mig over, at prop nu har fået et stort og dejligt værelse, som inviterer til samvær, leg og udvikling.

Jeg glæder mig til at vise jer de kreative detaljer, når det værste roderi har lagt sig, men indtil da kommer her lidt stemningsbilleder...






Lige nu sidder jeg i sofaen og nyder morgensolen strømme ind igennem vinduerne.
Lige om lidt kalder sortering, oprydning og opvask...
...Lige om lidt...

Hav en dejlig snedag

2 kommentarer:

Klokken 23. januar 2012 kl. 11.01 , Blogger Citronmoster sagde ...

God fornøjelse med oprydningen og en dejlig dag til dig :)

 
Klokken 23. januar 2012 kl. 14.01 , Anonymous Kamilla sagde ...

Der er ikke noget bedre end at være nået til fasen med sortering og oprydning. Herhjemme har jeg også hele tiden et projekt der venter.. Og jeg har lige givet datterens værelse en ordentlig omgang, men færdig bliver jeg nok aldrig. Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg vil have jo - oprydning, gulvplads og orden eller rod, legerum og mangel på plads. Ville gerne have lidt det hele og det burde kunne lade sig gøre med størrelsen på værelset, men jeg kan ikke helt fange den røde tråd i det. Nu er der orden og masser af plads, legetøjet er kommet i kasser og væk fra fyldte spande langs væggen, men synes hyggen mangler nu. Held og lykke med projektet ;)
Mvh Kamilla
diary.dk

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start