<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: It's hip to B square

lørdag den 14. januar 2012

It's hip to B square

Enkel vest i Granny stil.
Pudderfarvet Karisma og gule knapper.
Enkelt og lækkert - og ikke spor mormor!

Den bliver lidt smallere foroven, så den får lidt facon.

Opskriften finder du lige her!

Hav en dejlig weekend

Etiketter:

14 kommentarer:

Klokken 14. januar 2012 kl. 10.59 , Blogger CilleBille sagde ...

Altså du tyv-starter... men ok så kan du jo bedre lære os andre det:o)

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 11.00 , Blogger CilleBille sagde ...

men det er godt nok fin. Glæder mig til at prøve.

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 11.01 , Blogger Cecilie sagde ...

Jamen Cille, så slipper I jo for at lave de fejl undervejs, som jeg gjorde;) Jeg skal lave en til på tirsdag - modellen er rigtig god.
Kan den egentlig ikke også gå til drenge?? Ville du putte August i en?

Kh

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 12.36 , Blogger Karina/Tungelunden sagde ...

Den er rigtig sød og jo jeg tror godt den med nogle andre knapper kunne blive lidt drenget :)

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 13.02 , Blogger CilleBille sagde ...

Måske kan den godt gå til drenge. Lige på stående fod ville jeg ikke komme August i en, men det kan være at det ændre sig, hvis han først prøver den. Han kan jo bare prøve den jeg hækler til Selma.

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 13.35 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Hvor er den fin! God ide og ser dejlig nem ud. ;-)

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 13.56 , Blogger Sara Marie sagde ...

HOLD NU OP for en god idé!! :)
- Glæder mig til opskriften.

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 16.09 , Blogger Anne sagde ...

Den er cool:)

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 16.28 , Blogger Line sagde ...

Den er fin... og sjov ikke mindst :) Sådan en må jeg ønske mig engang :)
Kh Line

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 17.32 , Blogger Cecilie sagde ...

Karina: Jeg tror altså også godt, at den kan bruges til drenge. En lækker grå med turkise knapper måske?

Cille: Jeg glæder mig til at høre, hvad August siger til den;)

Lea: Nem we like!

Sara: Coming up

Anne: ja ikk?

Line:Du kan da selv, kan du ikke? :)

 
Klokken 14. januar 2012 kl. 19.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Update: Nu er opskriften lagt på!

 
Klokken 17. januar 2012 kl. 09.32 , Blogger Kirkesjov sagde ...

Jeg hopper også på vognen i aften! Den er blevet så fin :-)

Ses!

Kh. Mette

 
Klokken 18. januar 2012 kl. 10.53 , Blogger Annchen sagde ...

Fandt lige vesten via Kirkesjove Mette - den er virkelig fin.. God idé!
KH Anne

 
Klokken 18. januar 2012 kl. 11.05 , Blogger Cecilie sagde ...

Anne: Tak ♥ Det er jo så simpelt som det kan være, men nogle gange er less bare more:)
Kh C

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start