<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Kelly cardigan

fredag den 13. januar 2012

Kelly cardigan

Denne cardigan er vist det allerførste, som jeg har strikket til mig selv, som var mere avanceret end retmasker og lige ud.
Den har ligget i projekt bunken i flere år med uhæftede ender og uvis skæbne, for den har ingen knaphuller i - det mestrede jeg ikke på det tidspunkt.

Man kan undre sig, at jeg ikke bare har fået hæftet enderne og taget det lækre, bløde alpaca i brug.
Godt jeg fik taget mig sammen!

Den forbliver uden lukning, så må den få en trense på et tidspunkt, hvis det bliver irriterende.
Nu glæder jeg mig bare til at svinge den på,
...let som en fjer...

Opskriften på Kelly cardigan kan du finde i bogen "Klassisk strik" af Erika Knight.
Jeg har brugt Strikkebodens egen alpaca, som findes i så mange lækre farver.
Forbrug 250 g i størrelse 40.

Brochen er fra Liebe

Resten af dage idag står på et lille hækleprojekt til prop,
glæder mig til at vise det frem.

Hvad skal du bruge dagen på?

2 kommentarer:

Klokken 13. januar 2012 kl. 12.45 , Anonymous Kamilla sagde ...

Hvor er den bare super flot!! Det er virkelig sejt - gid jeg kunne den slags :)

 
Klokken 13. januar 2012 kl. 14.29 , Anonymous Christina sagde ...

Du syr da 'bare' pynteknapper på det højre forstykke, og så store trykknapper på på bagsiden (og forsiden af venstre forstykke) så kan den fint lukkes, og det ser ud som om der er knapper i?


Kanon godt gået, tillykke med blusen.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start