<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Et stille ynk

torsdag den 9. februar 2012

Et stille ynk

Her kommer et stille ynk

YNK

Jeg er nemlig helt slået ud af feber, snot og hovedskruetvinger, så verden omkring mig har stået helt stille de sidste dage... eller måske har den ræset afsted i et tempo, som mit sløve sind slet ikke har kunne opfange.

sløvt som i:
jeg-orker-ikke-engang-at-løfte-strikkepindende-sløvt
så ved man, at den er gal

YNK

Der er heldigvis udsigt til bedring, og selvom jeg helst ikke bevæger mig mere end 5 meter væk fra sofaen, tror jeg, at der er lys for enden af tunnelen.

Farmor henter prop idag, og sørme, om hun ikke osse har mad med til aften.
Den slags hjælp kan bare ikke købes for penge.
Jeg ved, at de kommer til at storhygge sig, og jeg, jeg kan få tid til at have ondt af mig selv og ynke lidt mere.

Billedet gemmer på abebrød, som snurrer i ovnen, efter et øjebliks overlegen overskud. Jeg er glad for, at jeg udnyttede øjeblikket, for nu kan jeg byde prop og farmor på friskbagt kanelkage, når de kommer her om et par timer.
Opskriften finder du her.





3 kommentarer:

Klokken 9. februar 2012 kl. 15.16 , Blogger Anne sagde ...

Øv altså, rigtig god bedring Cecilie!

 
Klokken 9. februar 2012 kl. 23.26 , Blogger Lis sagde ...

Ønsker dig rigtig god bedring.

Kh. Lis

 
Klokken 10. februar 2012 kl. 07.09 , Blogger @ sagde ...

God bedring til dig! Godt farmor kan hjælpe!
Men 'abebrød'?!? Hvad er det - er det en opskrift du deler? Ser spændende ud!
/Liv

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start