<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: It's a new dawn!!

fredag den 23. marts 2012

It's a new dawn!!

Wow, er det virkelig 16 dage siden sidst?

Vores lille verden har foregået i en bobbel de sidste mange uger, og tiden er gået med alt andet end kreativitet og familieliv.

De sidste måneder har været præget af svingende kvalme, hovedpine, svimmelhed og ikke mindst bukser, som er begyndt at stramme...

... og det kan vist kun betyde en ting...

Yes!
Vi skal være forældre igen til september!

Vi er så lykkelige, og jeg glæder glæder glæder mig til at strutte rundt med stor fin mave hele sommeren igennem



Det har virkelig været en udfordring at starte i praktik denne gang.
Det er virkelighedens verden med manglende ressourcer, stresset hverdag og mange huller i kommunikationen.
Jeg beundrer virkelig de pædagoger, som kan navigere igennem alle udfordringerne og stadig holde deres faglighed intakt.
Desværre er de alt for få, men
forhåbentlig bliver jeg en af dem:)

*******

Om T minus 7 dage går turen til sommerhuset ved vestkysten, og jeg glæder mig helt ufattelig meget 8 skønne dage sammen med min lille familie.
Symaskinen og et enkelt strikkeprojekt følger med, og der er heldigvis internet, så jeg kan spamme jer med billeder Ü

2012 bliver et fantastisk år!

Dejlig dag derude

10 kommentarer:

Klokken 23. marts 2012 kl. 09.24 , Blogger Mor Lotte sagde ...

hjertelig tillykke...... der fødes kun skønne unger i september ;-) mellemste er nemlig derfra... :-)

god weekend :-)

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 09.53 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusind tak:) Dejlig weekend til dig også!

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 09.58 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Endnu engang tillykke. Lyder til at I hygger og nyder det. :-)
Puha ja det der "pædagog-halløjsa" er bestemt ikke altid en dans på roser. Kommunikationsproblemer er vist mere standart end en sjældenhed... Desværre... Er sikker på at du blir en af de "gode" pædagoger som har styr på tingene. :-)

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 10.01 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Lea, det håber jeg virkelig også. Jeg begynder at tænke, at det ikke er pædagogernes egen skyld, at de mister deres faglighed og arbejdsglæde.

Håber, vi ses søndag?
Kram

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 10.49 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Et kæmpe stort (og lidt misundeligt :P) tillykke! Nyd det :)

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 12.10 , Blogger Lisa sagde ...

Stort tillykke med den lille i maven.
Håber at trætheden og kvalmen snart forsvinder...
God weekend
//Lisa

 
Klokken 23. marts 2012 kl. 15.44 , Blogger JaKris sagde ...

Stort tillykke med den lille bebs (kun en smule misundelig :D)
Indimellem er det svært at holde fast i fagligheden og arbejdsglæden i en kaotisk hverdag, hvor der kommer flere og flere tiltag og nedskæringer. Men så kommer der lige en eller anden møgcharmerende unge med 11 taller ud af næsen og spørger om vi ikke lige skal lege kom-alle-mine-kyllinger, og så husker man, hvorfor man blev pædagog - Sådan er det i hvert fald for mig :D

 
Klokken 25. marts 2012 kl. 21.53 , Blogger LykkeS sagde ...

Hejsa,
Sikke en fastastisk nyhed. Et stort tillykke med maven...
Jeg er selv pædagog på 11 år. Arbejder på en skole, hvor jeg er støtte på nogle unge mennesker. Jeg synes det er meget nemt at bevatre min faglighed og oplever sjældent at min hverdag er kaotisk og uden tid til det der er det vigtigste. Men selvfølgelig har det ikke altid været let at være pædagog i en lærerverden.
Jeg tror at man bliver den pædagog man selv ønsker. Tror du bliver en dygtig og faglig pædagog!! Pøj pøj med det hele.

Lykke

 
Klokken 4. april 2012 kl. 16.52 , Blogger Kathrine sagde ...

Et stykke tid siden jeg sidst har været inde omkring dig, og pludselig er nyheden om baby der! Stort tillykke :)

Her ventes der også endnu et familie medlem, også med ankomst i september... September børn er gode ik'? ;)

Jeg venter utålmodigt på at kende kønnet og så skal der ellers også strikkes (endnu mere) babytøj.
Glæder mig til at følge dig og få masser af inspiration, som altid:)

Kh

 
Klokken 14. juni 2012 kl. 19.41 , Blogger Majvig sagde ...

Stort tillykke med den kommende familie forøgelse... det er fantastisk med september børn har selv en lille trold der bliver 1 år til september

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start