<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Aaaaaaaaahh!

mandag den 14. maj 2012

Aaaaaaaaahh!

To intense lagersalgs dage er godt overstået, og i dag tager jeg en velfortjent fridag.
En fridag, som jeg endnu ikke har besluttet mig for,
hvad skal indeholde, og sådan kan jeg bedst lide det.

Hvis jeg skulle kaste mig ud fristelsen,
ville jeg starte op på sjalet,
som du ser et close-up af på billedet.
Det hedder Aranami
og det er bare så helt fantastisk fint!

Jeg har dog alt for mange projekter igang på nuværende tidspunkt,
så istedet for at strikke smukke buer,
tager jeg hæklenålen i hånden og går videre med props cardigan,
som jeg startede på forleden aften.
Ren cashmere, ren nydelse og hurtige resultater på #5.

Det er heller ikke sådan at kimse af.

Hav en dejlig dag

4 kommentarer:

Klokken 14. maj 2012 kl. 07.34 , Blogger Anne sagde ...

Det lyder som en god plan :)
God fornøjelse!!

Kh

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 08.31 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Uh, de er ellers smukke de buer der. Hvem der bare kunne strikke...

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 11.09 , Blogger Stine Hoelgaard Johansen sagde ...

Flotte farver du har valgt til det meget smukke sjal

Stine:)

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 11.48 , Blogger Citronmoster sagde ...

Forstår godt du overvejer at starte på sjalet, det er meget smukt. God fridag til dig :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start