<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: EFTERLYSNING!!

tirsdag den 15. maj 2012

EFTERLYSNING!!

Jeg søger desperat efter 1-2 nøgler brunt bomuldsgarn fra Søstrene Grene,
som jeg mangler til et meget vigtigt projekt.

Garnet er købt engang i efteråret,
og det ser desværre ikke ud til, at det er en del af det nye farvesortiment.
Indfarvning er helt ligegyldig.

Kan du hjælpe???

Jeg returnerer med guld, grønne skove, evig karma og hvad du ellers ønsker,
bare du kan hjælpe!
Skriv her eller på hvadiertaenker@gmail.com

Uh, hvor jeg krydser fingre!

14 kommentarer:

Klokken 15. maj 2012 kl. 09.21 , Blogger Arlianas sagde ...

Det tykkes mig jeg genkender den form ;0) er du monstro igang med en elgen Helge?

Jeg kan desværre ikke hjælpe med garnet :0(

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 09.42 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er nemlig lige præcis Helge :)

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 09.44 , Blogger Helle sagde ...

Jeg har noget som ligner et halvt nøgle, vil gerne veje hvis det er.
Jeg vil gerne sende det til dig, mod porto, så må du få garnet:-)
Send mig en mail, så finder vi ud af det..
Helle (a) noerremark . dk

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 09.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Jeg har straks sendt dig en mail!!! :)

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 10.54 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Jeg har en hel nøgle jeg kan sende til dig! :-) Uhh hvor er det godt man køber ind til lageret. ;-)

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 11.08 , Blogger Cecilie sagde ...

Lea, jeg æææææælsker dig!!! Send mig lige en mail med kontonummer, så smider jeg lidt penge afsted.

*****SMÆKKYS*****

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 11.57 , Blogger Helle sagde ...

Og jeg er klar til at sende nu, mangler kun lige en adresse:-))

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 12.43 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Jeg skal nok lige kigge i gemmerne, skulle ligne mig dårligt hvis jeg ikke har et nøgle liggende :) Skriver lige senere hvis du stadig mangler...

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 13.03 , Blogger Cecilie sagde ...

Meget gerne Jeanette! Jeg vil være dig evigt taknemmelig:)
Kram

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 13.41 , Blogger Julie sagde ...

Sikke en masse hjælp der er at hente i blogland ;0) Det er så skønt.
Skulle du mangle udover hvad du er blevet tilbudt, så har jeg 2 hele nøgler ;0)

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 13.59 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er så skønt Julie, men jeg kan sagtens bruge 2 nøgler mere, så jeg er helt på den sikre side.
Vil du sende mig en mail med dit kontonummer og beløb, så kvitterer jeg med en adresse!

I er altså fantastiske allesammen!!

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 15.20 , Blogger Jeanette / Lutter Idyl sagde ...

Jeg har kun meget lidt tilbage af et enkelt nøgle - virker næsten lidt pjattet at sende men skriv hvis det brænder på :) (kender det jo aaaalt for godt ;)

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 16.55 , Anonymous mosters sagde ...

Hej jeg har vist et eller to nøgler liggende men uden bandaroler kan jeg se. Lidt rod er der vel altid i mit kreaskab. Jeg skal sende dem til dig hvis du er interesseret.

solskinshilsen fra

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 18.47 , Blogger Julie sagde ...

Så er de postet, du har dem nok imorgen ;0)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start