<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Helge au naturel

mandag den 28. maj 2012

Helge au naturel


...Her er han så...
Den skønne Helge helt naturel.
Ingen striber og ingen dikkedarer.

Jeg er ret vild med hans enkle udtryk, og faktisk har jeg ikke helt besluttet,
om han skal have næsebor endnu?

Inden han får sin nye plads på prop og lillebrors værelse,
skal han ud på en spændende rejse.
Jeg kan ikke afsløre,
hvorhen og hvorfor endnu,
men jeg kan love for, at det bliver en oplevelsesrig færd.

Helge skal ikke rejse alene...

Han får selskab af disse to finurligheder,
som har lovet at passe godt på ham på rejsen.
Gnomer er fantastisk gode til at fortælle historier,
så de kommer helt sikkert ikke til at kede sig på turen.

Mere om Helges færd i et senere afsnit:)

*******

Måske har du set,
at Helge har fået sin helt egen side her på bloggen.
(Klik på billedet ude i siden af bloggen)

Jeg har samlet de Helger (og yrsa'er og Helga'er), som jeg har kunne google mig frem til.
Har du lavet en Helge, som endnu ikke er på siden, så smid gerne en kommentar med link,
så plotter jeg ham ind med det samme.
Har du ikke en blog, må du meget gerne sende mig et billede på:
hvadbiertaenker@gmail.com
så vil jeg meget gerne lægge ham ind.

Rigtig dejlig aften

13 kommentarer:

Klokken 28. maj 2012 kl. 21.16 , Blogger lotte sagde ...

hvor er han fin ham helge, og heldige ham at han skal ud at rejse en tur med gnomerne, det glæder jeg mig til at høre mere om :)

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 21.19 , Blogger LykkeS sagde ...

Hejsa,
Hvor er han fin. glæder mig til at finde ud af hvor hans rejse går !
Jeg har også hæklet en helge, hvis du vil se endnu en!
Lykke

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 21.23 , Blogger Julie sagde ...

Hvor blev han skøn ;0)
Det var da heldigt at der var hjælp at hente i blogland, jeg havde faktisk ikke tjekket om du havde overført ;0) så havde du ikke skrevet det havde jeg ikke opdaget forsinkelsen ;0)
Det lyder da spændende med hans rejse med de 2 gnomer.
Jeg vil altså også snart have lavet mig en Helge, om jeg så skal pakke min hæklehånd ind i plaster så den ikke bliver skindløs igen ;0) Der er gået SÅ lang tid uden hæklerier......

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 21.24 , Blogger Cecilie sagde ...

... Og jeg glææder mig til at fortælle mere:)

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 21.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Det vil jeg meget gerne Lykke. Vil du poste et link til indlægget, så lægger jeg ham ind sammen med de andre.

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 21.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Kan du SÅ komme igang Julie ;o)

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 21.56 , Blogger Finurligheden sagde ...

Iiih, hvor er jeg spændt på at høre, hvor han skal hen!

Er selv i gang med Helge no. 2

 
Klokken 28. maj 2012 kl. 22.57 , Blogger pif paf puf aka Lea. sagde ...

Ihh det lyder spændende! Han er godt nok fin!

 
Klokken 29. maj 2012 kl. 07.38 , Blogger Willemoes sagde ...

Han er simpenthen så skøn - jeg tænker at sådan en da ville pynte på ungernes værelse, findes der mon en DIY eller skal man selv regne den ud..? ;)

 
Klokken 29. maj 2012 kl. 07.44 , Blogger Willemoes sagde ...

Nevermind, jeg har fundet opskriften og glæææder mig til at komme i gang - både med gnom som med Helge ;)

 
Klokken 29. maj 2012 kl. 13.32 , Blogger Arlianas sagde ...

Jeg har lavet en Helga - du kan se hende lige her: http://arlianas.blogspot.com/2012/05/sa-er-pakkerne-endelig.html
Hun er dog flyttet hjem til Vaga Vong nu ;0)

 
Klokken 29. maj 2012 kl. 19.48 , Blogger Gitte sagde ...

Hvor er han altså skøn,ham Helge,han han altid frembringe et stort smil når jeg kommer forbi din blog :)

 
Klokken 5. juni 2012 kl. 16.28 , Blogger JaKris sagde ...

Jeg har også lavet en del Helga'er og en enkelt Hubert (plus 2 mere, der endnu ikke har fundet vej til bloggen)

http://ccatlady.blogspot.dk/search/label/Helga

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start