<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lørdags surf...

lørdag den 19. maj 2012

Lørdags surf...

Jeg lørdags-aften surfer.
Drømmer om 10 timer mere i døgnet,
lækkert garn og sol på altanen.
 
Jeg glæder mig så meget til at gå fra,
så jeg kan indhente lidt af alt det tabte.
og ikke mindst til at nyde den solrige og skønne sommer,
som jeg er sikker på,
at vi går i møde.
 
En af de sider, som jeg besøger indimellem er Crochetme.com, hvor du kan finde mange fine gratis hækleopskrifter.
Du skal blot registrere dig med emailadresse,
og så får du endda tilsendt en e-bog indimellem.
 
På collagen har jeg samlet et par af de projekter,
som jeg gerne vil lave over sommeren.
Nogle er fra e-bøger, andre er medlemmernes egne uploads.
Tjek eksempelvis lige den hæklede Pippi-trøje ud her!

Den skal lillemanden da helt sikkert have.



Tæppet her er jeg helt betaget af.
Det er tunesisk hækling, som jeg ikke har givet mig i kast med endnu,
men nu har jeg lyst til at kaste alle andre projekter til side,
og gå i gang med det samme...

Barnevognstæppe til løvebarnet i yndlingsgarnet måske?

Farverne skal selvfølgelig være anerledes,
måske noget i stil med Lyckyboysundays her?



I morgen vil jeg vise, hvor langt jeg er kommet med Helge med hjælp fra jer søde medbloggere. Jeg skylder jer en stor tak - den får I i morgen!

Nu er det vist ved at være godnat herfra:)

2 kommentarer:

Klokken 20. maj 2012 kl. 08.24 , Blogger Stinemor sagde ...

Ja, det er en super god side. Det er et virkelig flot tæppe - i den nye farvekombi ;-) kender heller ikke selv til tunesisk hækling selvom jeg efterhånden har set mange eksempler på, hvor teknikken er benyttet.

 
Klokken 20. maj 2012 kl. 21.13 , Blogger Albertemor sagde ...

Ja kan også tilslutte mig den gode side. Må sige at USA altså har et noget bedre netværk indenfor hækling. Jeg er så heldig at have min bedste veninde bosag derover så hun er begyndt at samle ind og sende :-)
Jeg har lavet den kjole i nederste venstre hjørne. Den er super nem. Måske lidt stor i str. Har købt garnet til den i øverste højre hjørne. Men er ikke lige kommet igang endnu.

Pøj pøj med sygehus besøg.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start