<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Snail-mail

fredag den 11. maj 2012

Snail-mail

 
Idag har jeg modtaget længe ventet snail-mail.
 
To frisk-fra-trykken opskrifter på cardigans til prop,
som jeg glæder mig meget til at sætte på pindende.

Der er da ikke noget bedre end at åbne konvolutten
til to knitrende, lækkert udførte opskrifter,  
når nu alt efterhånden kommer på mail.
Næsten som at få en hilsen fra en man kender,
eller som ihvertfald kender mig og min passion.

Bare jeg altså nu kan passe ordentligt på dem...
 
Opskrifterne er købt hos
Nobleknits.com
og fås kun på tryk.
 
De hedder:
og 

Hvilken en mon jeg skal gå igang med først?

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start