<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Sommerhus

søndag den 6. maj 2012

Sommerhus


Vi har nydt en dejlig forlænget weekend i det jyske, og vejret har denne gang været med os.
Fantastisk:)
Mine forældre har været med denne gang,
og det har været skønt at se prop trisse rundt og sige mormor og morfar hele tiden.

 En weekend forsvinder hurtigt, men en tur til Ribe og et enkelt loppebesøg blev det dog til.
Saltkarret ovenover er fra det mest fantastiske og uoverskuelige kræmmerhus,
som ligger i Sæd.
Helt sikkert et besøg værd,
hvis du en da er på de kanter.

En af dagene skal jeg vise den smukke porcelænsbroche,
som jeg fik foræret af min mor.


Syslerne bliver holdt på et enkelt niveau for tiden.
Der går så længe imellem kreatiden, så komplicerede projekter mister jeg helt overblikket over.
Jeg er gået i gang med et baby/sengetæppe til løvebarnet.
Det er virkelig befriende bare at skulle hækle derudaf,
ingen tællerier, ingen formgivning og ingen udfordringer...
....Bare ren lise...

Håber, du har nydt din forlængede weekend også:)

1 kommentarer:

Klokken 6. maj 2012 kl. 21.29 , Blogger Lise sagde ...

Sådan et tæppe har jeg lige pin'net på Pinterest med henblik på at udføre det irl

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start