<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ventetid #2

onsdag den 23. maj 2012

Ventetid #2

Kommunikationen er glippet mellem læge og sygehus, så jeg har reddet mig 2 timers uventet ventetid.
Øv!
Godt man er sådan en, som altid har et projekt med i tasken:)

Jeg er nået langt på slangeprojektet, så langt, at jeg nok er nødt til at fylde ud undervejs, ellers får jeg da aldrig hænderne ned i spidsen.

Er der nogen med erfaring i hæklede slanger?

Lige om straks er det min tur hos lægen, og denne gang vil jeg gerne have svar med hjem.

Mon man stadig kan nå en time i yndlingskrogen, før prop skal hentes?

2 kommentarer:

Klokken 23. maj 2012 kl. 13.00 , Blogger Arlianas sagde ...

Altså - jeg har ikke hæklet slanger, men de andre større ting jeg hækler, fylder jeg ud efterhånden...
Jeg synes godt det ellers kan være svært at fordele fyldet rigtigt.

 
Klokken 23. maj 2012 kl. 19.47 , Blogger Menneskebarnet sagde ...

Hej Cecilie.
Ja, en hæklet slange er et rigtig godt projekt at have med på farten. Det kan nemt være i tasken og man behøver ikke tælle masker hele tiden.
Da jeg hæklede en slange, kom der først fibervat i til sidst og jeg synes den er blevet ganske pæn alligevel. Men det er nok bare en smagssag.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start