<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Vidunderlig lettelse

tirsdag den 22. maj 2012

Vidunderlig lettelse

Der er gode nyheder idag.
Så gode, at jeg har lyst til at skrige

YES!

og danse en dans for mig og lillebror.

Søndagens diagnose på Helvedesild er blevet omstødt,
og  det er bare så vigtigt her i en ellers presset tid.
Det havde nemlig ikke kun betydet et længere sygdoms og smerte forløb nu og her,
det havde også betydet det endelige dødsstød til praktikken,
som jeg har kæmpet med næb og klør for i de sidste måneder.

YES!

Jeg har stadig undersøgelser til gode,
og jeg tager hul på en ny omgang scanning og lægesamtale i morgen,
men i dag vil jeg glæde mig over de gode ting i livet,
og tage bekymringerne en anden gang.

YES!

På billedet er min nye yndlingskrog.
Altanen er blevet ryddet for barnevogn, tørrestativ og opmagasinering,
og i stedet har en hængekøje fundet vej.

Jeg mangler endnu blomster i altankasserne og lidt billeder på væggen, men det tager form, og jeg elsker min nye krog.
Nu vil jeg gå videre med bunken, som også lige kan anes.
Et helt uforpligtende og ukompliceret slange-projekt
i rester af yndlingsgarnet.

YES!

Rigtig fantastisk sommeraften til dig og dine

4 kommentarer:

Klokken 22. maj 2012 kl. 17.41 , Blogger Miws sagde ...

Godt for dig og jer! Håber det bliver godt hurtigt.
Kram

 
Klokken 22. maj 2012 kl. 18.34 , Blogger Julia Hausfrau sagde ...

Det var sgu da heldigt! Så krydser jeg bare fingre for at det går hurtigt væk, hvad det så end er ;)

 
Klokken 22. maj 2012 kl. 19.59 , Blogger Retro-Couture sagde ...

Åh hvor dejligt!, jeg håber det bedste for de kommende prøver.
Kh viola

 
Klokken 22. maj 2012 kl. 21.34 , Anonymous Anonym sagde ...

Ingen er mere glad for omstødelsen af den først antaget diagnose end mig, for jeg er konstant bekymret indtil lillebror kommer,tror det kommer med alderen.
Din altan ser skøn ud, tænk hvad man kan gøre med en sammenklappelig hængekøje til 299,00 kr. fra fakta og en gammel ølkasse.

Anonym/din mor
Elsker dig

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start