<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Fascination

torsdag den 21. juni 2012

Fascination



Jeg er både fascineret, inspireret og overvældet over den franske blog Désaccord,
som er en af mine absolut yndlings udenlandske blogs.

Det er et skævt og finurligt univers med håndlavede væsner, hæklerier og lækre billeder.
Stemningen minder mig om Tim Burtons tankeflugt,
som jeg er stor fan af.




Hvis jeg havde råd, ville jeg købe elefanten herunder helt til mig selv.
Han skal ikke leges med, men bare stå et lækkert sted og ose stemning ud i stuen...

Jeg synes, at jeg fortjener ham!

Se ham og flere andre lækkerier i shoppen her (klik)

2 kommentarer:

Klokken 21. juni 2012 kl. 19.15 , Blogger Citronmoster sagde ...

Jeg synes også du fortjener ham! Han er fantastisk... :)

 
Klokken 22. juni 2012 kl. 10.16 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Det er forståeligt nok, Cecilie - både at du du er vild med ham, men også at du måske ikke lige springer ud i et "klik", når man ser prisen...!!
Fed side, i øvrigt.
God fredag, kh. Lene.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start