<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: .... In action

tirsdag den 10. juli 2012

.... In action

Jeg prøvede at fange prop In-action i den fine vest,
jeg syede igår.

Den sidder bare helt perfekt,
og lur mig om jeg ikke var en smule stolt,
da jeg afleverede hende i dagplejen.

It's a gooood feeling at få startet og afsluttet noget på samme dag!

Billederne er drøn uskarpe, men dem med blitz blev altså alt for skarpe.
Jeg håber, du kan fornemme modellen alligevel:)




Mønsteret er super nemt at gå til,
og det tog ikke mere end en time fra første klip,
til vesten var færdig.
Herefter kom alt det sjove med kravepynt og knapper.

Det oprindelige mønster har knaphuller,
hvor jeg i stedet har lavet rouleauer.

Se mere på indlæget fra igår HER!

God dag

4 kommentarer:

Klokken 10. juli 2012 kl. 23.29 , Blogger Arlianas sagde ...

Den ser ud til at være blevet rigtig god!

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 08.01 , Anonymous Anonym sagde ...

Eii hvor er den bare super sød! Og knapperne og kraven passer super fint til den lille vest :)

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 08.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Det kan du tro, den er:)

 
Klokken 11. juli 2012 kl. 08.49 , Blogger Cecilie sagde ...

Det bliver bestemt heller ikke den sidste af slagsen:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start