<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Når man nu ikke kan lade være....

fredag den 6. juli 2012

Når man nu ikke kan lade være....



Der findes mange undskyldninger for at starte et nyt strikketøj op,
når der i forvejen er 4-5 projekter igang.
Hvis undskyldninger var en by, ville jeg regere,
men denne gang kunne jeg simpelthen ikke lade være!

Onions Organic cotton+merino har ligget og fristet mig i mere end en uge nu,
og midt i en tænkepause over ærmeinstallationen på Lara,
slog jeg til.

Jeg har glædet mig vildt til at prøve at strikke i dette garn,
som har det smukkeste farvespil,
og strikker op på en meget fin og yndefuld måde.

Jeg er faldet helt pladask for denne lakrids-agtige farve,
så jeg må snart finde en projekt til lillebror,
jeg kan strikke i samme.

Det er en anelse 'stridere' en yndlings geilsk'en,
men tilgengæld strikker det lidt kraftigere op, hvilket jeg godt kan lide.

Modellen er denne fine bluse, som er fra Hendes Verden nr. 18, 2007.
Hvis nogen ligger inde med en digital kopi,
vil jeg meget gerne købe/bytte/kregle mig til en version,
da prop allerede har haft fingrende i min fotokopi,
så den er begyndt at smuldre.


Billederne er taget hos Garn-iture,
hvor garnet naturligvis også er købt.

En lækker, stemningsfyldt butik med god service og hyggelig snak,
-jeg glæder mig allerede til at kigge forbi igen.

Med i posen røg også garn til denne lille kjole,
selvfølgelig i samme kvalitet;

Den bliver til en tunika til prop i stedet for kjole,
den bliver helt sikkert en favorit til efteråret.

2 kommentarer:

Klokken 11. august 2012 kl. 17.58 , Anonymous Anonym sagde ...

Hvor kan jeg mon finde opskriften på kjolen?

 
Klokken 11. august 2012 kl. 19.55 , Blogger Cecilie sagde ...

Opskriften har jeg købt i Garniture på Frederiksberg. Jeg kan ikke se, at den findes nogen steder på nettet.
Prøv at henvende dig til Garniture, så sender de sikkert gerne pr post eller mail:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start