<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Du har post...

fredag den 17. august 2012

Du har post...

Det er desværre ikke mig, der har post,
men derimod Citronmoster,
som vandt min give away for nogle dage siden.
(jeg håber, den når frem til dig her inden weekenden)

Jeg Vil lige vise, hvordan man også kan bruge Mettes superfine idé med maskingtape til at peppe en ellers ikke så spændende pakke op.

Silkepapir og 1-2-3 ruller tape, og så bliver selv den mest kedelige mørkegrønne pludselig indbydende at se på.

Rigtig god weekend:)

5 kommentarer:

Klokken 17. august 2012 kl. 10.19 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Meget fint, det ser vildt godt ud, så er det bare dobbelt så sjovt at få post :-)

 
Klokken 17. august 2012 kl. 14.27 , Blogger Den Klodsede Ælling sagde ...

Er det nu jeg skal være den kedlige trælse kvinde: pas på med dejlige pakker i posten - de har det med at forsvinde:( Det samme gælder med finde breve. Så pæne pakket bliver ved mig pakket ind i endnu et trist lag - sådan at modtageren stadig får noget flot, men rent faktisk også får pakken...

 
Klokken 17. august 2012 kl. 19.24 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er det nemlig. Indpakningen er ofte den halve fornøjelse, ikke:)

 
Klokken 17. august 2012 kl. 19.25 , Blogger Cecilie sagde ...

Man må gerne være den kedelige trælse kvinde, men bare rolig. Der var helt neutralt og kedeligt brunt pakkepapir rundt om det fine, så mon ikke den når helskindet frem:)
Det håber jeg ihvertfald!

 
Klokken 17. august 2012 kl. 20.31 , Blogger Den Klodsede Ælling sagde ...

Sikke en dejlig pakke og få så ;)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start