<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: En heldig vinder Ü

onsdag den 8. august 2012

En heldig vinder Ü


Let forsinket har jeg trukket en vinder af min sommergiveaway,
som havde hele 130 skinnende lodder i puljen!!

Vinderen blev denne skønne og dygtige dame med lod nummer 43,
som jeg er sikker på gerne viser resultaterne frem,
sammen med alle de andre fine ting,
hun får produceret.

Stort tillykke til

Vil du sende mig din adresse på
hvadbiertaenker@gmail.com
så sender jeg bogen afsted til dig:)

Tusinde tak til alle der deltog!
Der er en ny spændende giveaway på trapperne,
jeg lover, det er noget at glæde sig til.

1 kommentarer:

Klokken 9. august 2012 kl. 14.52 , Blogger Citronmoster sagde ...

WOOOO - hvor er jeg bare heldig! Tusinde tak. Mail er på vej :)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start