<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Tasken til turen

torsdag den 23. august 2012

Tasken til turen


Tiden er snart kommet til at gøre tasken 'til turen' klar.
2. gang er man ikke i tvivl om, hvad det er, man har brug for,
så vi har nok halvt så meget med som første gang.

Her er, hvad jeg har pakket og gerne ville pakke i,
hvis vi havde råd:

#1: Strikdragt fra Norlie - blød, lækker og varm
#2: Stofbleer fra Hollys - de har den helt rigtige tykkelse og bliver ikke skæve og grimme i vask
#3: Cashmere cardigan fra Life-Is - uhmmm
#4: Uldsokker fra MP i størrelse bittelille
5#: Pusletasken i Kernelæder, som jeg ville ønske, at jeg havde - fra Smallstuff.
6#: Cashmere tørklæde fra Life-is i sart rosa, som jeg ønsker mig af min mand i barselsgave
#7: Natursutten
#8: Blød bomuldshjelm med stjerne
#9: Lækker, blød hjemmedragt fra Mamalicious, som jeg helt sikkert kommer til at bo i i de første dage.

Tasken tæller naturligvis også mindre flatterende ting som amme-Bh, ameindlæg, bleer og cremer,
men dem må I tænke jer til.

BTW: Hvis nogen har en kernelædertaske, som kan bruges til pusletaske til salg,
er jeg meget interesseret!

Nu må tiden gerne snart være inde:)

1 kommentarer:

Klokken 23. august 2012 kl. 14.08 , Blogger Kabakü sagde ...

Uhumsk... Lækre sager. Sådan en taske ville jeg også gerne pakke!!!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start