<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Efterår...

fredag den 14. september 2012

Efterår...

Er jeg den eneste, som synes, at efteråret er kommet snigende i denne uge?

Kulde, regn, blæst og mørke aftner,
som både markerer, at sommeren (hvor den så ellers blev af) for alvor er slut,
men som også indbyder til lun strik under tæppet på sofaen.

Jeg udnytter de (mange) vågne nattetimer timer små projekter,
som ikke kræver den store tankevirksomhed eller beregninger;
4 næsten færdige projekter, som bare lige mangler det sidste finish.

Jeg har givet hul i monogamien, og har kastet mig ud i Cowboy Cowl,
Et virkelig nemt og effektfuldt stykke strik,
som jeg er sikker på, at jeg bliver rigtig glad for her i overgangsperioden.
Der skal lige knapper i, inden jeg kan vise den ordentligt frem...

Ellers står den 'bare' på ventestrik...
Jeg kan ikke rigtig fastholde interessen i længere tid,
tålmodigheden er vist for alvor ved at slippe op!
Terminen er 2 dage væk, og lillebror giver stadig ikke tegn til at ville ud i verden.

Kom nu lille mand, vi vil så gerne møde dig

10 kommentarer:

Klokken 14. september 2012 kl. 16.49 , Blogger Miws sagde ...

Det ser meget fint ud! Umiddelbart kan jeg godt forstå lillebror ikke vil ud i dette vejr, men mon ikke han overgiver sig snart :-)

Til gengæld har Helge har fået endnu en fætter. Jeg skal nok lave indlæg, men indtil videre kan du finde ham på FB :-)

God weekend!

 
Klokken 14. september 2012 kl. 17.06 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Vente strik... lyder hygsomt

 
Klokken 14. september 2012 kl. 18.32 , Blogger Strikkefuglen sagde ...

Efteråret er kommet med hastige skridt, så hygge i sofaen med tæppe og strik lyder hyggelig ;-)
Håber lillebror snart kommer.
God weekend
Majbritt

 
Klokken 14. september 2012 kl. 18.58 , Blogger Kathrine sagde ...

Lækkert strik.

Her venter vi også fælt på en lillebror og nætterne er helt klart det værste. Jeg strikker også ventestrik og så får jeg gjort en masse projekter færdige:) redebyggergenet slår til igen:)

Her ved vi dog at vi max skal vente til på torsdag, da jeg skal ha kejsersnit... Men for min skyld må han gerne komme før.... Kom nu små babydrenge!

 
Klokken 14. september 2012 kl. 20.52 , Blogger Marie sagde ...

Det lyder nu lidt hyggeligt sådan at vente på en lillebror... Men det kan jeg jo sagtens sige når det ik er mig der er højgravid og ik får lov at sove om natten... Pyha... Men synes du er sej at du bruger natten på at strikke så :-)

 
Klokken 15. september 2012 kl. 06.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Han er skøn Marie:)
Jeg lægger ham ind under Helges rejse, når du har lagt ham på bloggen.

God weekend til dig også:)

 
Klokken 15. september 2012 kl. 06.47 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er meget hyggeligt, men vi ville nu hellere have en baby;)

 
Klokken 15. september 2012 kl. 06.48 , Blogger Cecilie sagde ...

Det er meget hyggeligt - og især når ens mand gerne varter sin højgravide kone op:)

 
Klokken 15. september 2012 kl. 06.52 , Blogger Cecilie sagde ...

Krydser fingre for dig Kathrine. Håber, indgrebet kommer til at gå godt, hvis han da ikke når at titte frem før:)

Ja nætterne er altså noget ensomme - og lidt omstændige, når man har barn i forvejen. SÅ kan dagen jo ikke bare soves væk.
Lad os håbe, at rytmen ikke holder, når de kommer ud til os!

Hep hep!

 
Klokken 15. september 2012 kl. 06.54 , Blogger Cecilie sagde ...

Hyggen er erstattet med utålmodighed herhjemme. Det er jo baby, vi vil se, og ikke kæmpemave og besvær;)

- men det er sikkert også fordi, at vi har prøvet det før. 2. gang er ikke lige så 'magisk' som første.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start