<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Ingen vi endnu!

mandag den 10. september 2012

Ingen vi endnu!

Vi er her stadig...
Vi, som i lillebror i maven og jeg som hval!

Det er oven i købet dokumenteret med dette billede, som min mand synes skulle tages i morges.

Vi opererer nu med følgende status:

Antal dage til termin: 6
Civilstatus: hval
Antal plukkeveer i døgnet: 1000
Antal vågne timer om natten: for mange
Lyst til salte madvarer: overvældende
Klar til at føde:

JA!!!


19 kommentarer:

Klokken 10. september 2012 kl. 16.36 , Blogger Julie Maria sagde ...

Held og lykke - hvor er det altså spændende :-)
Saltfisk, saltchips, saltmandler, saltvand :-)

 
Klokken 10. september 2012 kl. 17.27 , Blogger Anne sagde ...

Men sikke en fin mave!!

 
Klokken 10. september 2012 kl. 18.00 , Blogger Ditte Buus sagde ...

Jeg kan godt forstå du er klar til at føde. Håber du har lyst il at lave en fødselsberetning, for jeg glæder mig sådan til at høre hvordan det går med fødslen..

 
Klokken 10. september 2012 kl. 19.23 , Blogger Marie sagde ...

Gravide kvinder er aldrig som en hval, de er bare smukke ;-) ønsker dig en god snarlig fødsel :-)

 
Klokken 10. september 2012 kl. 19.36 , Blogger Mig og Maya sagde ...

Åh nej, du må ikke kalde dig selv en hval- men kan godt huske følelsen. Det der når mna ligger ned og skal vende sig og er nødt til at have hænderne til at trille maven rundt, når man vender sig...hi hi. Krydser fingre for, det bliver snart. Knus Heidi

 
Klokken 10. september 2012 kl. 20.33 , Blogger Emilie Fauerskov sagde ...

Pøj pøj ... Og håber for dig at det bliver før og ikke siden at lillebror melder sin ankomst. Fødte selv for 6 dage siden og det er altså noget drøjt til sidst ;-) allerbedste hilsner Emilie

 
Klokken 10. september 2012 kl. 20.52 , Blogger FRØKEN LARSEN I/S sagde ...

Du er garanteret smuk, Cecilie....
Held og lykke og pøj, pøj.
Kh. Lene.

 
Klokken 10. september 2012 kl. 22.23 , Blogger Merete sagde ...

Go' fornøjelse ;0)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 06.45 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

:-D

 
Klokken 11. september 2012 kl. 08.57 , Blogger M sagde ...

Åhh, kan godt huske det. Rigtig meget held og lykke til dig. Jeg håber lillebror kommer ud lige om lidt :-)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.14 , Blogger Cecilie sagde ...

... Kærgården med havsalt, foccasia med salt, masser af saltlakrids... Taak, det er så spændende!

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.15 , Blogger Cecilie sagde ...

... og stoor og ruund og støder ind i aalt:)
Håber, I havde en dejlig aften igår. Jeg glæder mig til at hygge med jer igen om en månedstid forhåbentlig!
KRAM

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.16 , Blogger Cecilie sagde ...

Der falder helt sikkert et par ord om fødslen og tiden op til og efter.
Jeg håber bare, at det går lige så godt som første gang:)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.17 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Marie.
Der er bud på både lørdag og søndag, men jeg håber at overhale indenom en af de næste dage...
(krydse krydse krydse fingre!)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.18 , Blogger Cecilie sagde ...

Tænk, det med hænderne har jeg ikke brugt før - det gør jeg så fra nu af... Ellers har jeg bare lignet en skildpadde, der vender forkert.. Hi hi!
Kh C

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.19 , Blogger Cecilie sagde ...

Tillykke med den lille Emilie... Heldige dig!
Og tak, det er nemlig bare ventetid og kunsten at bugsere et kæmpe legeme rundt uden at rage alting ned på vejen, der fylder hverdagen her til slut:)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Tak Lene - det synes min mand ihvertfald
(håber jeg;)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Tusinde tak Merete:)

 
Klokken 11. september 2012 kl. 17.20 , Blogger Cecilie sagde ...

Det håber jeg også - og tak:)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start