<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Lørdagsinspiration

lørdag den 1. september 2012

Lørdagsinspiration

(billedet er lånt herfra)
Lørdagsinspiration er efterhånden ved at blive et fast indslag her på bloggen.
Det er gerne her, at jeg sidder og surfer efter ny inspiration,
som ikke lige er at finde fra andre på Pinterest.

Idag faldt jeg over dette tæppe fra bloggen Never2hot2stitch
i min søgen efter den perfekte hæklede trekant.
Det er dog ikke hæklet, men strikket, og der følger en meget let udførlig diy med billedet.
Jeg tror, at det kan blive superfint i de rigtige farver,
og måske endda med trekanterne vendt om.

Et godt vinterprojekt, som godt kan ligge længe og tages frem igen.

Herunder har jeg samlet lidt farveinspiration:



Billede 4: Ferm Living
Billede 6: Ferm Living
Billede 7: Luckyboysunday
Billede 8: Kort fra Etsy
Billede 9: Uden link

Rigtig god lørdag aften!

0 kommentarer:

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start