<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Har du vundet???

torsdag den 25. oktober 2012

Har du vundet???

 
Jeg har trukket en vinder af Therasa Maria Jessings nye bog

Livet på Kastaniegården

... og den heldige blev:
Ulla Sørensen
(Ullamks@gmail.com)
med lod nummer 223

Send mig en mail med din adresse:)

Stort tillykke til Ulla, som har vundet dette signerede eksemplar:



********

Snart skyder jeg endnu en give away i gang.
Denne gang bogen "Kreativ Mamma", som lander i postkassen her en af dagene!

Mange tak for den store deltagelse!

3 kommentarer:

Klokken 25. oktober 2012 kl. 09.23 , Blogger Unknown sagde ...

Neiii! ØV! POkkers! Krydsede ellers sådan fingre...hvis du ku se, hvor skæve de er blevet!! ;-)

 
Klokken 25. oktober 2012 kl. 12.32 , Blogger Christina sagde ...

Øv, ikke mig der hedder Ulla. Men jeg er helt sikkert at finde i din næste Give Away :-)

 
Klokken 25. oktober 2012 kl. 16.18 , Blogger Stine sagde ...

Øv bøv bussemand. Havde ellers krydset fingre i lang tid.... Tillykke til Ulla!!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start