<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://hvadbiertaenker.dk

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Hvad bier taenker!: Aften*menu

søndag den 25. november 2012

Aften*menu


Her er min aftenmenu, hvis altså mindstemanden snart overgiver sig til søvnen;

Boligliv og læder i pudder, koral og cognac.
Lyder det ikke meget appetitligt?

Der er også lige en gang fed alpaca, der skal have hæftet ender, syet skuldersømme og en gang krebsemasker.
Den gemmer jeg til dessert.

Har du også en aftenmenu?

4 kommentarer:

Klokken 25. november 2012 kl. 21.10 , Blogger Anne sagde ...

Ihh hvor spændende. Lækre farver :)
Satser på lillemanden her snart falder i søvn så mutti kan tage sig en lur!!!

KH og god fornøjelse

 
Klokken 25. november 2012 kl. 21.30 , Blogger Gitte sagde ...

Lækker menu, her hækles butterfly

 
Klokken 25. november 2012 kl. 23.28 , Blogger Anita sagde ...

Mnnn, de farver ser jo helt appetitlige ud, glæder mig til at se resultatet..du laver jo nogle yderst flotte ting :)
Kig gerne forbi hos mig - måske min give away er noget...

 
Klokken 2. december 2012 kl. 13.41 , Anonymous Anonym sagde ...

Du lager utrolig flotte,krative ting. stiggo4@gmail.com

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start